Gå til innhold

Billedkunst: Trenger en flink tegner; tatoveringsmotiv


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Leker litt med en design i hodet mitt for tiden, som jeg føler passer bra til å være tatovering, men min totale mangel på tegneferdigheter ønsker jeg litt hjelp fra noen her som kan å tegne. Motivet jeg ønsker skal være "fallen engel, hengende på et kors".

 

Kan skrive noen stikkord.

Engelen skal henge på et kors.

Hendene skal holdes med håndflatene mot hverandre, og fingertuppene skal møte hverandre.

Vingene skal være delvis ødelagte.

Engelen må ha på seg en munkekutte som dekker ansiktet, og ermene skal være store i diameter, men ikke for lange.

Hvis tegneren får det til, kan du prøve å få det til å se ut som om vingene er naglet fast i korset.

 

Hvis noen ønsker å hjelpe meg, skal jeg finne frem blyanten selv og illustrere delvis hva jeg tenker. Dette blir nok ikke noe lønnet oppdrag, da jeg foreløpig bare leker med tanken, men jeg blir uansett svært takknemmelig. :)

 

Jeg er forøvrig ikke sikker på om dette er riktig underforum å komme med et slikt ønske på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oj, det må jeg si! :) Tusen takk for tegning! Du har funnet ut akkurat hvilken stil jeg ønsker tatoveringen i. Kunne godt tenkt meg at hendene pekte opp mot himmelen, men nå har jeg nå å gå ut ifra når jeg skal tenke mer på hvordan den skal se ut.

 

Kunne også tenkt meg at vingene var rettet mer mot himmelen og ikke bygde så mye ut, ellers var den helt knall! :D

Lenke til kommentar

Store ermer med hendene oppover uten at ermene faller ned til albuen tror jeg kan se litt urealistisk ut.

Kan fint plassere vingene nærmere kroppen og mer oppover om jeg gidder å tegne på nytt. Om jeg orker skal jeg skisse den opp et par ganger ekstra så det ser mer ut som hun faktisk henger fra vingene og ikke svever i luften slik som nå. Men pytt pytt..

Endret av -Grendel-
Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Tegnet kjapt på jobben, med pen og tatt bilde av med webcam, men tenkte jeg skulle tegne på den når jeg kom hjem uansett, om du vil se den når den er ferdig da..

 

post-118908-1248178051_thumb.png

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Har jobbet litt mer på den, men den er fortsatt bare en skisse.. Er midt oppe i flytting nå så tar litt tid før jeg blir ferdig med den..

 

post-118908-1248791285_thumb.png

Lenke til kommentar
Jeg er forøvrig ikke sikker på om dette er riktig underforum å komme med et slikt ønske på.

 

Hei.

 

Det er det tydeligvis ikke. Jeg mener ikke å være kvass mot personene som har tegnet forslag, men jeg vil på det sterkeste anbefale deg å snakke med en tattoovør angående motivet. Disse er som oftest meget dyktige kunstnere og kan komme med skisser og liknende. Og jeg kan garantere deg at de er av bedre kvalitet enn bildene som er postet i denne tråden, no offense.

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn
Jeg er forøvrig ikke sikker på om dette er riktig underforum å komme med et slikt ønske på.

 

Hei.

 

Det er det tydeligvis ikke. Jeg mener ikke å være kvass mot personene som har tegnet forslag, men jeg vil på det sterkeste anbefale deg å snakke med en tattoovør angående motivet. Disse er som oftest meget dyktige kunstnere og kan komme med skisser og liknende. Og jeg kan garantere deg at de er av bedre kvalitet enn bildene som er postet i denne tråden, no offense.

 

Selv om jeg er en av de som har tegnet her så er jeg fult enig med deg. Men med disse bildene kan han gi en pekepinn om hva han vil ha og det er som oftest mer hjelpsomt enn jeg vil ha det sånn og sånn og sånn..

 

Og det kommer jo også ann på hva man vil ha. Jeg skal tegne min egen tattovering, jeg vet nøyaktig hva jeg skal ha og hvordan jeg vil ha det. Hadde jeg spurt en tattovør er jeg ganske så sikker på at jeg ikke ville fått i nærheten av hva jeg selv ønsket.

Endret av AnnChristin
Lenke til kommentar
Jeg er forøvrig ikke sikker på om dette er riktig underforum å komme med et slikt ønske på.

 

Hei.

 

Det er det tydeligvis ikke. Jeg mener ikke å være kvass mot personene som har tegnet forslag, men jeg vil på det sterkeste anbefale deg å snakke med en tattoovør angående motivet. Disse er som oftest meget dyktige kunstnere og kan komme med skisser og liknende. Og jeg kan garantere deg at de er av bedre kvalitet enn bildene som er postet i denne tråden, no offense.

 

Selvfølgelig, men om denne personen ( trådstarter ) finner en tegning i denne tråden som han liker så er det jo ikke noe i veien for å bruke den som utgangspunkt. Jeg tegner som en bavian i forhold til en tatovør og om jeg hadde sett min tegning på noen sin kropp ville jeg selv betalt for coverup, men kan som nevnt være greit å ha med et par tegninger herfra som utgangspunkt så tatovøren vet hva tråstarter vil ha.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Denne tråden er jo ikke akkurat ny, men om du ikke har funnet et motiv du er fornøyd med enda, kan jeg tegne det.

Jeg tegner som oftest portretter på bestilling, men nå for tiden har jeg fått en del tattoveringsbestillinger og.

 

Jeg kan anatomi godt, og vet også litt om tyngdekraft og klær, så jeg skal nok få det til å se naturlig ut ;)

 

Du kan se porteføljen min her, selv om det bare er portretter det, får du en idé om ferdighetene hvertfall.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...