Gå til innhold

Billigste plassen å kjøpe Nokia 5800?


Anbefalte innlegg

Heysann. Sitter nå å sikler litt på Nokia 5800, men prøver å finne den siden/butikken hvor det er billigst å kjøpe telefonen.

Jeg skal ha telefonen med abbo; type Djuice Zero(vidreføre dette abboet da jeg har hatt det i snart 2 år),

Billigste jeg har sett telefonen til er 1.599 på Djuice.no.

 

Er det noen som vet om andre plasser hvor det er billigere? Har brukt google og Kelkoo flittig men ser ikke ut som jeg finner noe særlig.

 

Tips mottas med stor takk:)

 

Hvis du har noe du vill si om telefonen(bra og dårlig) så er det bare å skrive, vill gjerne høre litt om deres erfaringer med denne telefonen. :)

 

 

-Kent

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk takk, men som jeg sa, er kun intressert i å videreføre mitt nåværende abbonement. (Djuice Zero) Men takk for tipset.

 

Vil ikke gå over dette i månedspris da jeg ikke er så aktiv på telefonen og djuice zero passer meg rimelig bra.

 

-Kent

Lenke til kommentar
Kjøper du den hos Elprice med FriPrat eller Djuice Nonstop får du telefonen til kr 1,- også bryter du bindingen så koster mobilen deg 2401,- Ganske rimelig om du vil da den ren, billigste er jo 3300,- ren i prisguiden..

 

Ellers ligger jo mobilen på 1500+/- ca..

 

Hvem priguide bruker du da? 3300 da må man langt ned på lista... De ligger fra 2500,- i nettbutikkene uten abn men mitt tips til trådstarter er å følge med på finn.no der selges nye Nokia 5800 mellom 1500-2000,- hver eneste uke uten abn og full garanti, jeg ga 1600,- for min...

 

https://prisguiden.no/product.php?product_id=101449

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Elprice selges den til 949,- med Superkontroll

Og det har vel samme provisjon som Djuice Zero?

 

Totalprisen med Zero blir da 2137,-

 

 

Ellers 199,- med SuperPluss som gir deg en totalpris på 1747,-

 

Da kan du bare betale måndes prisen, så får du en åpen 5800 til den summen, og bruke Djuice Zero uten måndes pris, og bare betale måndesprisen på SuperPluss ved siden av, dette gir deg den minste totalprisen, og de beste ringeprisene.

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...