Gå til innhold

Tiden er inne for nye billige klær!


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg bare skulle tipse om storsalg i Karl Johan. Flere butikker har nå salg. Blandt annet Blend som skal legge ned butikken sin og i den anledningen har 50 % på hele butikken. Mye billige jeans der blant annet. Ellers er det mye bra, billig på Brandstad. Den ligger i en av sidegatene fra Karl Johan. Der er det spessielt billige shortser. Tskjorter er billig overalt, gjerne på Jack&Jones. Der har de faktisk dressjakker i størrelse 52 til 200 kroner. Og på UTRO, som ikke ligger langt unna Karl Johan er det 50 % på store deler av butikken.

 

De fleste butikkene har fått inn nyere modeller og de gamle klærne skal de gjerne bli kvitt nå.

 

God shopping ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørs hva du legger i low - price. Jack & Jones er ganskelig rimelig i utgangspunkten. Blend og Brandstad er ikke. Men ta denne tråden som et tips til de som ikke gidder å bruke 1000 spenn på en tskjorte (vi finns vi og) og liker billig og bra. For vanlige folk som ikke er så interessert i å bruke haugevis med penger på klær, men som liker å se greit ut så kan denne tråden sikkert være et bra tips.

Endret av Robert
Fjernet sitat av slettet innlegg.
Lenke til kommentar

Takk BaltusBrun. Du har skjønt det! Det er ikke alle som enten har råd, eller har lyst til å bruke så mye penger på klær når du får bra klær til en grei pris, eller har lysst på å gjøre et kupp på salg. Derfor tenkte jeg at jeg skulle gi disse et lite tips. Men jeg får bare spydige tilbakemeldinger fra duster som tror de er så jævlig mye mer verdt fordi de har kaste bort en tusenlapp enn meg på hver tskjorte, selv om det er samme kvalitet.

Endret av vetle666
Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1, må jeg ærbødigst be debattanter, holde seg til trådens tema. Mener du en tråd eller et innlegg som sådan strider mot retningslinjene, ikke kommenter dette den aktuelle tråd, men rapporter.

 

I henhold til retningslinjene §1 påpekes det at innleggets art skal holdes i en høflig og saklig tone. Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst.

 

I henhold til retningslinjene ble '4' innlegg slettet fra tråden.

 

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar

Må bare få minne om dere som bor i Østlandsområdet, om å dra til Outlet One! Der er det nærmere salg hele året.

 

Outlet sier vel seg selv, var der for en stund siden.. kjøpte noe helt sinnsykt! Veldig mange dongeribukser og velge mellom der! www.outletone.no for kart, åpningstider etc.

Lenke til kommentar
Må bare få minne om dere som bor i Østlandsområdet, om å dra til Outlet One! Der er det nærmere salg hele året.

 

Outlet sier vel seg selv, var der for en stund siden.. kjøpte noe helt sinnsykt! Veldig mange dongeribukser og velge mellom der! www.outletone.no for kart, åpningstider etc.

 

Jobber du der eller? :p :p

Lenke til kommentar
Joda, Follestad og Brandstad har muligheter for kupp en gang i blant. Særlig på ålreite basisplagg.

 

Wow, skulle ønske jeg kunne sagt det om Brandstad her i byen. De har (etter min mening) ikke noe fint, bare kule ting med som inkluderer brandflash og glorete t-skjorter. Noen stygge moods of noway sko, ellers er det en del greie bukser riktignok, men kjøper det aldri der.

 

 

Bogart her i byen (Tønsberg) har derimot en del bra på salg for tiden. Bare synd de chinosene ikke var i min str. eneste de hadde i den str. jeg trengte var lyseblå og røde. De var da på 30% men var en del 50% avslag også

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Per's Garage er den beste ja, må si meg enig der. Husker i fjor, kjøpte meg Sail Racing seiljakke til 2000 kr, mest for det var helt sykt. Nyprisen var 7000 eller noe sånt. Har faktisk send en mail til Per's Garage om når deres salg begynner.

Lenke til kommentar
Må bare få minne om dere som bor i Østlandsområdet, om å dra til Outlet One! Der er det nærmere salg hele året.

 

Outlet sier vel seg selv, var der for en stund siden.. kjøpte noe helt sinnsykt! Veldig mange dongeribukser og velge mellom der! www.outletone.no for kart, åpningstider etc.

 

Jobber du der eller? :p :p

 

Hahahah nei! Men tenkte faktisk på jeg ville virke som en salgskonsulent når jeg skrev innlegget, med tanke på at det var så direkte.

 

Asos.com har mye fine klær, men hvorvidt prisen er jeg ikke helt sikker på.

Endret av stienj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...