Gå til innhold

[Løst]Star Wars: Knight of the Old Rebublic krasjer hver gang etter en handling på et oppdrag (SPOILER)


Anbefalte innlegg

 

Jeg er på et oppdrag på Manaan, og jeg har kommet dit hvor jeg kan velge å sabotere en maskin eller å forgifte en stor firaxa. Men problemet er etter filmen hvor den fisken dør, så krasjer spillet, hver eneste gang. Spillet har funket fint helt til det stedet der

 

 

Jeg bruker Windows 7 RC, prosessoren er en AMD Turion 64 X2 (1.8Ghz), 2GB RAM og nVidia GeForce 8400M GS. Jeg har installert nyste driveren til skjermkortet, og alle andre drivere er også oppdatert. Jeg har selvsagt "tvingt" spillet til å kjøre som XP SP2, og jeg har også hukt av for "run as administrator.".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det løste seg med denne tråden, post 4: http://www.lucasforums.com/showthread.php?t=194610

I've discovered a solution through RIGOROUS searching on the forums. It took a while, but I managed to find it under the mountain of posts. Simply open your swkotor.ini file located in the SWKotOR directory and add the following on a new line at the end of the Graphics Options section: Disable Vertex Buffer Objects=1 Hope this helps. It has solved all my issues with crashing.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...