Gå til innhold

TipicMe/GPRS - 3650


Anbefalte innlegg

Jeg har nå fått meg 3650 og lurer på hvordam jeg installerer TipicMe på den.. Har version 1.3 oghar prøvd å lste ned jar fila direkte det går ikke.. Har ikke mulighet til å få overført via PCSuite før jeg kommer på skolen.. (har ikke IR eller Blutut hjemme, får blutut om 2 uker :) ) Hvordan installerer jeg jar filer med PCSuite, veit ikke det heller.. Har ikke brukt det før..

 

 

 

 

Har oxo et ganske bra problem.. GPRS fuker ikke Jeg har ikke problemer medå sende MMS via MMS oppsettet, men selve GPRS`en går ikke. Har ringt Netcim MANGE ganger og de har regga abn. med 3650, imei`en og fjerna og reaktivert GPRD amnge ganger.. GPRS funke på min gamle 7210, men kun med en gang jeg hadde fått den.. slutta å funke rett før jeg fikk ny mob.. har forresten Netcom YoungTALK..

 

På forhånd: Tusen hjertelig takk for hjelpen.. dere er alle kjernefolk..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan installerer jeg jar filer med PCSuite, veit ikke det heller.. Har ikke brukt det før..

 

du legger bare over jar- og jad-filer til telefonens installasjons-mappe på tlf-minnet.

og så må du inn på programmer på telefonen, og installere det der.

 

 

ps: "installasjons-mappen" heter noe mer... husker ikke helt :oops:

 

 

det med gprs var veldig rart... prøvd oppsettet på opheim.com?

har telenor selv, og kan ikke komme med bedre tips...

Lenke til kommentar
God side for det angående Nokia 3650;

Nokia3650.net

 

Sjekk ut forumet.

 

Mvh kjello2

 

hva fa*n var dette for'no a???? :evil:

dette kommer:

Your account has been created.

You can access your Web site right away using d3**9.u*2.h**.com. Over the next few days, DNS servers all across the Internet will

update themselves with your new site name. Once that happens, you will be able to access your site at its permanent address, nokia3650.net.

og så skal jeg visst logge inn, men jeg har jo ikke brukernavn+passord....!!?? :roll:

finner ikke noe sted å registrere meg heller...?

men det står jo at kontoen er blitt laget...????

??????????????????????? :oops:

Lenke til kommentar
God side for det angående Nokia 3650;

Nokia3650.net

 

Sjekk ut forumet.

 

Mvh kjello2

 

hva fa*n var dette for'no a???? :evil:

dette kommer:

Your account has been created.

You can access your Web site right away using d3**9.u*2.h**.com. Over the next few days, DNS servers all across the Internet will

update themselves with your new site name. Once that happens, you will be able to access your site at its permanent address, nokia3650.net.

og så skal jeg visst logge inn, men jeg har jo ikke brukernavn+passord....!!?? :roll:

finner ikke noe sted å registrere meg heller...?

men det står jo at kontoen er blitt laget...????

??????????????????????? :oops:

 

Ro ned litt da, ikke visste jeg at de tok ned siden så fort.

Siden er litt av/på, er egentlig et forum, noe du hadde sett om du hadde sjekket litt tidligere. Nå ser det ut som det er noe DNS problemer...

 

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...