Heggland95 Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 Fins det en Hack for å åpne utestengelsen fra Habbo hotel? Jeg spør fordi jeg er sperret til år 2020 ) Jeg syns jeg er uretferdigt behandlet! Habbo hjemmeside
-Léon- Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 (endret) Fy fy, lukter at en moderator snart kommer. Ikke lov å diskutere det du spør etter ;p Endret 13. juli 2009 av Zeüs
2ball_ Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 Fy fy, lukter at en moderator snart kommer.Ikke lov å diskutere det du spør etter ;p fælt så informativ vi var i dag så deg gi samme beskjed i en annen tråd^^ men du har jo rett og jeg føler at når man blir bannet til år 2020 har man fortjent det. vist ikke så er det eneste du kan gjøre(uten å være idiot) å sende inn en klage. Fy fy, lukter at en moderator snart kommer.Ikke lov å diskutere det du spør etter ;p fælt så informativ vi var i dag så deg gi samme beskjed i en annen tråd^^ men du har jo rett og jeg føler at når man blir bannet til år 2020 har man fortjent det. vist ikke så er det eneste du kan gjøre(uten å være idiot) å sende inn en klage.
-Léon- Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 Hehe, har fått null timers(minutter) søvn og hyper på kaffe ^^
cyclo Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 Hjelp til datakriminalitet kan vi desverre ikke bestå med her på forumet.
Anbefalte innlegg