Gå til innhold

[Løst]winRAR extract problemer

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei,

jeg lastened et Sp*ll nylig og når jeg åpnet mappen så gjenkjente ikke winrar rar filene. Det neste jeg gjorde var å gå på "egenskaper" på den ene filen og så sette winrar som standar program som filen skal åpnes i. Det funket ikke, det var bare den ene filen som endre ikon da til winrar. Har prøvd å installere flere versoner av winrar 3.8 osv. Med ikke noe bedre resultat, jeg får fortsatt ikke extractet filene

btw har W7 RC som os, kan dette ha noe med det å gjøre?

Endret av jannaHW
Videoannonse
Annonse
Skrevet
hei,

jeg lastet ned prototype nylig og når jeg åpnet mappen så gjenkjente ikke winrar rar filene. Det neste jeg gjorde var å gå på "egenskaper" på den ene filen og så sette winrar som standar program som filen skal åpnes i. Det funket ikke, det var bare den ene filen som endre ikon da til winrar. Har prøvd å installere flere versoner av winrar 3.8 osv. Med ikke noe bedre resultat, jeg får fortsatt ikke extractet filene

btw har W7 RC som os, kan dette ha noe med det å gjøre?

Kommer nok snart en mod å spanker deg for det du nettopp skrev, og låser tråden ;p

Skrevet

det er så mange forum der det er "lovlig å hjelpe til med ulovligheter". hvorfor kommer da alle og prøver seg her? greit nok vi er ulidelig smarte, men..

:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...