medlem-82104 Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Hei! Har endelig kjøpt meg komponentsett til bilen. Til min store skuffelse: da jeg skulle feste den ene høyttaleren i døra, kom jeg til å gleppe høyttaleren slik at den falt i bakken og fikk en bulk i "den ustikkeren i midten"... Jeg har Hertz Space K6L, sjekk bildet så skjønner dere hva jeg mener... Jeg vet at den fungerer, men hva har dette egentlig å si? Vil det påvirke lyden (kvalitet, hvor høyt), spredningen eller noe annet? Litt klumsete forklart, men dere skjønner det vel (håper jeg ) Mvh Andak
Jøtul Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 spørs vel hvor snobbete du er ang. bilstereo, men høytalere jeg har hatt med samme "skade" har fungert helt perfekt (i følge mine ører)
cossiemk1 Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 (endret) Det er en "støvhette", og er der kun for å forhindre at det kommer støv ned i spolene, så det har ikke noe å si for lyden osv. Hvis du vil ha den fin igjen, så kan du bruke støvsugeren forsiktig på den Endret 13. juli 2009 av cossiemk1
medlem-82104 Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Skrevet 13. juli 2009 Dere gjorde meg nettopp til Norges gladeste Tusen takk Andak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå