Gå til innhold

Hva må jeg gi for en forsterker med minimum 3 HDMI?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvor mye ligger sånne forsterkere på med HDMI tilganger?

Endret av datating
Disse innleggene er splittet ut fra en tråd under filmforumet.
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Stort sett alle prisklasser.

Tilbake til Spaceballs :)

Hva er det man trenger til en forsterker?

Kan noen liste opp det rimeligste og det som fungerer OK, samt at den har minst 3 HDMI tilganger.

Skrevet
Hva er det man trenger til en forsterker?

Kan noen liste opp det rimeligste og det som fungerer OK, samt at den har minst 3 HDMI tilganger.

Spørsmålet er kva *du* treng.

Skrevet

Helst rimeligst :p

Det billigste du kan få med HDMI tilganger, og som fungerer OK. Er ikke så veldig rik mtp at jeg er kun 17 år :)

Skrevet (endret)

Du får ta og kjøpe en HDMI switch :)

Edit:

Så kan du heller begynne å spare til du kan kjøpe en forsterker som er litt bedre enn de du finner til en 3-4 kroner :)

Endret av Manx
Skrevet

Gjorde det, men byttet den HDMI switcen. Er for slitsomt å måtte trykke på Switch fjernkontrollen hver bidige gang du skal bytte komponent :p

Skrevet

Da tror jeg du sliter, har ikke funnet en som funker på telepati ennå. Blir jo akkurat det samme om du trykker på fjernkontrollen til en switch eller til en forsterker, du må bytte inngang der også :)

Skrevet
Tror jeg driter i det forsterker opplegget, må heller finne en annen løsning med HDMI portene.

Eg har heller ikkje mykje peil på dette, men den såg brukbar ut den Sonyen.

Er det du eigentleg er på jakt etter ein HDMI-svitsj? Du ser, det er difor vi spør m kva du er ute etter.

Skrevet (endret)

Joda, men forsterker kan så mye mere og er litt kulere å ha :)

Det finnes ikke no trådløs HDMI switch?

Endret av Raste
Skrevet

Som sagt da hadde jeg spart meg opp noen penger og kjøpt en som du han bruke noen år uten at du føler at du har kastet penger ut av vinduet.

Rimelig sikker på at det er følsen du sitter igjen med hvis du kjøper en forsterker til 2-3000 kroner.

Skrevet

Vel, har nå funnet ut at man kan få overført HDMI trådløst. Noen som er kjent med dette?

magnusbe, tror den siste setningen ble litt dårlig formulert av meg :)

Skrevet
Vel, har nå funnet ut at man kan få overført HDMI trådløst. Noen som er kjent med dette?

Tar du da PS3en og kaster den på tven?

Skrevet (endret)

Vettafaen...

:=)

Tror det eneste jeg gjør er å kjøpe en VGA/DVI - til HDMI plugg så jeg får koblet X360 der.

Det vil vel ikke gå utover bildekvaliteten?

Endret av Raste
Skrevet

magnusbe, tror den siste setningen ble litt dårlig formulert av meg :)

Alså, ein Xbox kan overføra signal trådlaust frå PCen via Xboxen og ut i HDMI til TVen. Det finst andre boksar også som overfører HD-signal trådlaust. Er problemet kablar langs golvet? Eller vil du dela mellom ulike rom?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...