Gå til innhold

Radeon 8500 & couter-strike


zemtex

Anbefalte innlegg

Hei... Har store planer om å gå i anskaffelse av GRYM kortet fra Ati når d vil komme på norske webshop'r i feb.. håper vi da.. :smile:

 

Det jeg lurer på om hvordan d går å kjøre CS på dette kortet... Skulle helst ha USA Retail'n med Truform HL&CS men d må vi nok se langt etter...

 

Siden d er en del av brukerne i formet som har dette skjermkortet så må vel i alle fall noen av dere har testet CS...

 

"Venter spent på svar... :smile: "

 

MVH ZemteX

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ATI 8500 er ikke bra i cs hvis du har win2k/xp

mitt gammle gf 2 MX 400 var bedre! :roll:

 

cs er ok i win 98/me men ikke i win2k/xp

 

unreal og q3 er bra i alle os 1600x1200 32bit (90 fps)

 

 

har jeg hatt mye penger skule jeg kjøpt GF3 ti 500!:D

6800 poeng i 3dmark2001 1000@1200

Lenke til kommentar

ATI er ikke en sånn performance killer som enkelte kan påstå. Kjøper du en radeon 8500 trenger du bare en ATI-fix for halflife. Dessuten er det ikke allverdens CS krever... Søsteren min ligger stabilt over 50 fps på en celeron 300a (!!) med en ATI Rage Fury MAXX...

 

Dessuten: OVERLEGEN bildekvalitet... Bare synd vi må vente til mars før kortet lander i norge...

Lenke til kommentar

ATI RADEO 8500 er et sinnsykt bra kort, med mange funksjoner som gir god ytelse, og nydelig bilde, problemet er bare at dei ikkje har fått til driverene enda. Bare vent. Dette kortet er en geforce knuser uten like. Og det er i motsetning til Geforce mer fremtidsretta. Bare se på Geforce 4. Mangler støtte for directX 9, og hastigheter på KUNN

325(GPU), og 350 (minne) På det beste. Radeon 8500 kan klokkast til 620(minne) og 300 ( GPU). Og RV-300 brikken kjører med hastioghet på 600 Mhz. det er rett åslett sykt. ATI RULEZ!!!!!!!

nvidia SUCKS!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Itbutikken sendte min Radeon 8500 i dag :smile:

Så det er tydelig at noen butikker har fått den.

 

Når det gjelder drivere til Radeon så ta deg en titt innom http://www.rage3d.com. Der kan du få tak i de aller siste driverne og se kommentarer. Den generelle stemningen der er at driver support til ATI stinker, men de siste driverne 6018(uoffisiell XP driver) og 6015 (offisiell XP driver) er skikkelig bra. Fikser mange av de problemene folk har hatt med 8500 og har i tillegg har en betraktelig ytelsesøkning. Tør jeg skrive Ti-500 killer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...