Gå til innhold

Test: Samsung Ultra Touch


Anbefalte innlegg

Siden det er veldig få her inne som ser ut til å ha erfaring med denne telefonen over lengre bruk så har jeg hatt min telefon i nesten 2 uker nå...

 

I testen så glemmer de virkelig plagsomme tingene. F.eks at du titt og ofte må inn å sette språk på SMS. Joda, fint med 12 forskjellige tastespråk, men jeg bruker bare to, og da kan den gjerne huske det siste jeg valgte. Noe som også virker som en gjennganger i Ultra er at den "glemmer" settings...

 

Når det kommer til touch wiz så skjønner jeg fort at enkelte tror det blir rotete, men det er faktisk veldig ryddig. Du har hurtig tilgang til alle de viktigste funksjonene og hvilke som skal ligge oppe velger du selv. Så du kan velge vekk helt uviktige "widgets" som du ikke vil bla deg igjennom.

 

Ser at enkelte omtaler bildekvaliteten som grei, og ok.. Den er SINSYK. Den videoen som ligger inne representerer ikke den virkelige kvaliteten. Jeg har en god del videoer alt ifra fester, nattklubber, jobb(ekstrem støy områder) og stranden. Den takler alle områdene utmerket fint og tror neppe det er mange mobilkamera som kan sammenligne seg med dette.

 

Til syvende og sist er det dere selv som velger. Navitast hadde vært kjekt å ha, JA, ikke la det være tvil om det. Samtidig så er det bare å flytte fingeren de 2 ekstra millimeterene opp så har du navi-muligheten.

 

Jeg har prøvd endel touch telefoner i det siste. Har hatt HTC Dual og HTC Touch PRO som de siste. iPhone har vært brukt og ødelagt. Men det som avgjorde mitt kjøp var:

 

*Utmerket kamera

*Sexy design

*Brukervennlig(Ikke så god som iPhone, men langt bedre enn Windows Mobile)

*Og det viktigst: DEN HAR TASTATUR OG TOUCH!

 

Pris var ikke en faktor for meg så om andre ikke føler at de får mer mobil for pengene andre steder så er det sikkert en mulighet.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...