MathiasH Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 Heisann skjermen på mobilen min ble knust, og i håp om å få tilbake telefonlisten håper jeg at noen kan hjelpe meg med hva jeg skal trykke for å lagre lista på SIM-kortet?? Noen som har en K810i som kan guide meg litt? Hadde satt utrolig pris på om noen tok seg tid til det Mathias
magnusalex Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 Har en ødelagt k810i hjemme, kanskje skjermen kan flyttes over... send meg en PM om det er av interesse
MathiasH Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Skrevet 11. juli 2009 tusen takk for tilbudet! veldig snilt! men den er ganske herpa, etter stygt fall på fjell, så tror det ikke vil lønne seg... Så er det noen som har en som funker som ken hjelpe?
techgirl Skrevet 11. juli 2009 Skrevet 11. juli 2009 Jeg har sjekka på en K810i og jeg tror jeg kan hjelpe deg: Har du telefonlista på pil ned-tasten? I så fall skal du trykke følgende: Pil ned Høyre valgtast (aner ikke hva den heter, men den under skjermen på høyre side) Ned 5 ganger Venstre valgtast Ned 7 ganger Venstre valgtast 3 ganger Hvis du ikke får det til, eller ikke har telefonlista på "pil ned" så skriv igjen så skal jeg finne alternativ.
martyman1 Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Heisann skjermen på mobilen min ble knust, og i håp om å få tilbake telefonlisten håper jeg at noen kan hjelpe meg med hva jeg skal trykke for å lagre lista på SIM-kortet?? Noen som har en K810i som kan guide meg litt? Hadde satt utrolig pris på om noen tok seg tid til det Mathias Er ikke telefonlisten på sim-kortet uansett? Eller har du lagret alle nummer kun i telefonen? Når man setter inn sim-kort i ny tlf kopieres jo nummer over til mobilen automatisk. Har du puttet ditt sim-kort inn i en annen tlf og sjekket om listen og kontakter er der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå