Pizzaen Skrevet 9. juli 2009 Skrevet 9. juli 2009 (endret) Hei Jeg har en cd med et musikkalbum innpå den den. Det ligger sikkert noe slags kopisperre på den. Også har jeg en cd som jeg har kjøpt der det er ingenting på. Hvordan kan jeg gjør sånn at den tomme plata blir helt lik den fulle plata? Altså å overføre all musikken fra den fulle til den tomme. Har tilgang til Nero 9, men utenom det så vil jeg helst bare bruke gratisprogrammer. Endret 9. juli 2009 av Pizzaen
hernil Skrevet 9. juli 2009 Skrevet 9. juli 2009 Bruk InfraRecorder. Programmet er i grunn veldig selvforklarende, men spør om du lurer på noe
BonzoDog Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 (endret) Hvis kopien skal bli helt lik originalen så er Exact Audio Copy (EAC) det rette for deg. Kopier hele plata til et image på din harddisk og brenn dette imaget etterpå. Det er hjelp å få i denne guiden. Edit: tillegg Endret 13. juli 2009 av BonzoDog
Pizzaen Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Skrevet 13. juli 2009 Brukte bare ImgBurn, men takker for tips uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå