Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Amerikanerne gir seg ikke!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nice bilde da :)

Men hva betyr egentlig setningen? Spurte en fyr jeg kjenner og han sa det er en legendarisk setning men husker ikke hvorfor den er legendarisk.

Skrevet

All your base are belong to us var vist noen japanere som hadde sagt feil engang i en Sci-fi serie eller spill (husker ikke) men dette syntes nerder var så morsomt og kult at det ble brukt mye blant weirdos. :shrug:

Skrevet

"All you base are belong to us" kommer fra den engelske oversettelsen av Sega MegaDrive spillet "Zero Wing" Det samme gjør det bildet, som er tatt fra introen til spillet.

Skrevet
Nå er jeg pirkete men siden har ikke blit hacka men cracka siden den er gjort endringer på den.

Det er vel riktig :yes:

Endrer posten med en gang....

MarcelSB

Skrevet
Nå er jeg pirkete men siden har ikke blit hacka men cracka siden den er gjort endringer på den.

Begge dei orda(hacke, cracke) kan du stikke opp i brunauga. Utbrukte og øydelagte er dei, lat meg ikkje sjå dei meir. Innbrot er eit betre ord i denne samanhengen.

Skrevet

(No offense) Nynorsk er oppbrukt! :D "Det heter milkshake, ikke skakamjølk!" Og forøvrig er hacking og cracking enda helt kurante uttrykk, så lenge de brukes rett og med moderasjon. :p

Skrevet

Syns også at cracker og spesielt hacker blir mye misbrukt :yes:

Forandrer posten min igjen :D

Forresten, så syns jeg det er mere oppbrukt og gammeldags at folk med dialekt må snakke bokmål, så jeg mener at nynorsk burde være valgfritt :yes:

MarcelSB

Skrevet
(No offense) Nynorsk er oppbrukt! :D "Det heter milkshake, ikke skakamjølk!" Og forøvrig er hacking og cracking enda helt kurante uttrykk, så lenge de brukes rett og med moderasjon. :p

Milk-Sheik er ikke det en storbonde med kyr ?

Skrevet

Milk-Sheik er ikke det en storbonde med kyr ?

Neppe, - men muligheten er der. Det er gjeitemelk som er sheika, - og han har flest geiter og noen kameler .... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...