Gå til innhold

Treningslogg for en 17 åring.


Anbefalte innlegg

Idag løp jeg først 6,5 km i rolig tempo i ujevn terreng. Både oppover og nedover. Føler det blir lettere og lettere å løpe løypa. Senere på dagen så hadde jeg styrketrening med min kompis. Kjørte 5x5 i benk, trente med 70 kg. Senere trente jeg bicepsene 3x10 med 10 kg. Senere 3x50 sit ups og til slutt så kjørte jeg 3x10 dips.

 

Jeg pleier å trene annen hver dag. Noen ganger bytter jeg ut rolig joggen med 3 x 4 min med bra tempo.

 

Noen som har noe tips?

 

Noe feil med programmet jeg følger?

Annet fakta:

 

Maks i benkpress = Ingen anelse.

Knebøy= 140 (trener ikke fortiden, midt i fotballsessong).

Markløft= 110

JEg er 185 høy veier cirka 77 kg. JEg spiller fotball 9 ganger i uka med jr og seniorlag så blir en del fotball.

Trener for tiden ikke bein pga ikke bli for tung. HAr egentlig ikke så veldig bra kosthold som jeg egentlig vil ha. Spiser egentlig ikke ås mye usunt, men får ikke nok grønt og viktige ting i meg.

Endret av Best_92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Velkommen :)

 

Trener du bare biceps, bryst og triceps?

Sleng inn noen facts i første posten.

F.eks 1 RPM i markløft, knebøy, benkpress og overheadpress. Hvor høy du er, vekten din og treningsprogrammet.

Din idrettsbakgrunn og litt forskjellig.

 

SÅnn lagt på litt mer informasjon nå:)

Lenke til kommentar
Noe feil med programmet jeg følger?

 

Tja, for å begynne med det elementære, ingenting på bein, rygg eller skuldre, og hovedsakelig isolasjonsøvelser. Om du har tilgang til det, markløft, knebøy, chins, ro-øvelser.. kutt ut 150 situps og ta heller 30 med vekter på brystet.

 

Okei, greit:) Grunnen til at jeg ikke tar noe på beina nå er at jeg er midt i fotballsessong. Jeg pleier å trene beina på vinteren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...