Gå til innhold

Counter strike 1.6 error: "Bad file haserver is enforcing.."

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har fått et problem når jeg søker etter servere og når jeg finner den jeg skal inn på, så trykker jeg på den, så kommer det opp en feil, det står: "you ve been disconnected from the server. Reason: Bad file haserver is enforcing file consistency for models/p_scout.mdl"

Her for dere et bilde:

racdb6.jpg

Noen må hjelpe meg!!

Endret av WheelMan
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Slett models mappen din?

Skrevet

Det der skjedde meg når jeg prøvde meg på litt skins. Klarte å slette p_m4a1 tror jeg det var. Da fikk jeg den beskjeden. Så sjekk i papirkurven om du kanskje mulig har slettet noe.

Og post dette i CS forumet som phoNte sier :)

Skrevet

Hei!

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Skrevet

Du blir utelukket fra serveren pga at du bruker skins. Som allerede har blitt nevnt:

Slett models mappa, da vil alle default models komme tilbake igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...