LkN Skrevet 9. juli 2009 Skrevet 9. juli 2009 God dag Skal skaffe meg ny pc i september hvor budsjettet er på 15.000kr. Trenger da hjelp av dere noen dager før jeg skal bestille ferdigbygget fra komplett.no Dette trenger jeg: Alle deler + kabinett Tastatur 20-23" skjerm Dette forventer / ønsker jeg: Kjapp restart(restarte pcen) og oppstart av programmer Massevis av fps i css, 200+++ (ALDRI lagg) -vil ha en super spille opplevelse Pcen skal også ha ett par tyngre programmer bla. som Adobe Photoshop Håper at jeg kommer til å få en flott pc om noen måneder altså Innspill til hva jeg bør ha i pcen ? OS osv osv osv,, hjelp <3
christhenoob Skrevet 9. juli 2009 Skrevet 9. juli 2009 Hvorfor ikke bare se på en av de dyre gaming pc'ene på komplett da? noen pinpoints: - i7 prosessor? - 3-6 gb ram? - enten en HDD med 32mb cache, eller kanskje en raptor harddisk for os? (kjapp restart osv..) - er du vill, så kan du jo kanskje kjøpe en SSD? - gtx 275 eller 280, eller 285 eller 295 for toppen. (kanskje ATI's 4870x2..) - Vista 64-bit - kabinett er vel selvvalgt, og egen smak? - en benq 24 tommer er også å anbefale, de er billige og fine. Mer enn det kommer ikke jeg på, en rundt på forumet klarer sikkert å rette på meg masse.
LkN Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Skrevet 9. juli 2009 Hvorfor ikke bare se på en av de dyre gaming pc'ene på komplett da? noen pinpoints: - i7 prosessor? - 3-6 gb ram? - enten en HDD med 32mb cache, eller kanskje en raptor harddisk for os? (kjapp restart osv..) - er du vill, så kan du jo kanskje kjøpe en SSD? - gtx 275 eller 280, eller 285 eller 295 for toppen. (kanskje ATI's 4870x2..) - Vista 64-bit - kabinett er vel selvvalgt, og egen smak? - en benq 24 tommer er også å anbefale, de er billige og fine. Mer enn det kommer ikke jeg på, en rundt på forumet klarer sikkert å rette på meg masse. Det jeg mener er at jeg vil ha innspill fra deg (alle dere) om hvilke komponenter o.l jeg bør velge, så si hvilke og hvorfor , takk
Loefthal Skrevet 9. juli 2009 Skrevet 9. juli 2009 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=425736 ..pga. meget kjapp oppstart av programmer samt oppstart av OS. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=477318 Samt disse i CF. Får du ikke mange mange hundre fps i CSS da er noe galt et sted. Jeg får dog mellom 100 og 300+ fps. med et EVGA Gtx285 "OC" i 1980x1020.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå