Gå til innhold

Insomnium - Across the dark, Nytt album på vei!


weebl

Anbefalte innlegg

Som kanskje flere andre insomniumfans har fått med seg så er Insomnium i gang med en ny plate og i følge studiodagboka deres så er de ferdig med mix og alt og plata skal komme ut i butikkene i starten av september.

 

De har også lansert album art og 3 små samples fra plata.

 

Har selv hørt på samplesene og det høres lovende ut selv om jeg ikke kan gi noen fullverdig konklusjon før en har hørt hele plata da.

 

Coveret:

 

post-90800-1247096709_thumb.jpg

 

Studiodagbok

 

E-card med Samples og coverartwork

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jess! swallow the sun kommer også med cd :D

 

dette er og blir et supert musikkår, Flere av favorittbandene mine har kommet/kommer med plate i år.

 

Det inkluderer: Amorphis - Skyforger (kommet) Korpiklaani - karkelo (kommet) Insomnium - across the dark (kommer) Swallow the sun - new moon (kommer) og så kommer dark tranquillity med ny plate rett over nyttår.

 

EDIT: glemte det nye prosjektet til geniet bak ayreon Arjen Anthony Lucassen. Guilt machine

Endret av weebl
Lenke til kommentar
KJØP ALBUMET!!

 

Det sa jeg fordi jeg vil dele gleden med at Across The Dark er på p2p! :new_woot: Tisser på meg. Skal bli deilig å fyre opp sangene!

 

Equilance er helt fantastisk.. Speechless

 

Ligger sangene på nett? :O

 

In that case passer det bra at det kommer en montør og legger opp bredbånd på feriehuset (der jeg er ATM) i morgen :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

vel folkens da har vi kommet over på den store datoen den 9. hvor alle preordersene blir sendt ut til fansa. :D

 

jeg har ikke bestillt selv grunnet at jeg ikke har fått studielån enda :/ men i desperasjonen så fannt jeg den i lossless så jeg har mulighet for å nyte den fram til kortet mitt fylles med cash.

Lenke til kommentar

Jeg venter den i posten ^^ CD/DVD med t-skjorte. Det skal bli digg å høre på!

 

Men faen:

Hi,

 

Unfortunately we got the new Insomnium albums from the record company not until today. We will start to post them right away. NOTE! If you ordered a webshop bundle including MENS T-Shirt and the album in SEPTEMBER, you will get the order not until week 39. This is because we will get more of these shirts not until the end of week 38. This is just an approximation, but it should make sense.

 

Best regards,

Insomnium Webshop

Endret av Prometherion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...