Gå til innhold

[Løst]Ny mobil og nytt abonnement, men SIM-kortregistrering mislyktes. Hva gjør jeg?


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, som tittelen på tråden nevner. Har fått meg ny telefon og ett nytt abonnement, men SIM-kortregistrering mislykkes når jeg skrur på telefonen og har tastet inn PIN-koden. Får heller da heller ikke ringt eller sendt SMS med telefonen. Har fått Djuice zero, skiftet fra Djuice kontantkort. Andre kan heller ikke ringe til meg, de får oppgitt at nummeret mitt ikke er i bruk - enda nummeret står på gulesider fortsatt med mitt navn på.

 

Er det noen som vet hva dette kan skyldes? Eller er det bare så enkelt som at skiftningen til abonnement ikke er blitt registrert hos Telenor enda og at det derfor ikke fungerer?

Endret av Thrinduil
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du har fått nytt sim-kort kan det hende at dette ikkje vert aktivert før ein gitt dato. Fungerer det gamle sim-kortet i telefonen?

 

Elles kan det vere ein god idé å ringe kundesørvis på 09000 og forklare problemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...