Gå til innhold

Vil bytte server


Anbefalte innlegg

Har altså en lvl 40 troll holy priest på Steamwheedle Cartel, og som holy priest sier det seg selv at jeg prøver å gå mye instance.

Har alltid slitt med å finne grupper, men jeg tenkte at dette tar seg opp når jeg kan gjøre SM og de høyere lvl instancene. Tvert imot ble det vanskeligere å finne gruppe. Derfor lurer jeg på om noen vet om en Normal, RP eller RPPVP server hvor man ikke trenger å vente i timesvis for å finne en gruppe, og hvor det helst er litt modne spillere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror nok du vil finne det like vanskelig på nesten alle andre servere når det gjelder å få folk til instancer i både azeroth og outland. Vanligvis vil det være lettere for å finne grupper på nye servere hvor det kun er mulig å starte fra bunnen av, men nå er det lenge siden det kom noen nye servere.

 

Det er mange av de som levler nå som reroller eller levler en alt med heirloom items som booster XP de får, eller de bruker RAF for å få ekstra XP. Å gjøre instancer er dermed noe folk flest sjelden gjør når de levler desverre siden de fleste vil raskt opp til 80 og det skjer enten gjennom questing eller boosting med en lvl 80 i de gamle instancene.

 

Hva med å prøve å bli med i en gruppe som quester? Mange quest går kjapt med flere. Det er kun quests hvor en skal ha litt sjeldne drops som vil ta lengre tid når quest drops må fordeles mellom folkene i gruppa.

Endret av Maltas
Lenke til kommentar

Spiller selv på Saurfang som er den nyeste serveren (åpnet i Januar tror jeg) og opplever egentlig ikke at det er noe særlig problem å få grupper til low level instancer. Spiller riktignok som Alliance som er i flertall på serveren, men etter det jeg har skjønt er det færre mongoer på Hordesiden. Doomhammer er vel og okei med low lvl pugs, ihvertfall ifølge en rl venn av meg som gjorde hele to lvl 20~ pugs i går og som gjorde mange pugs mens han lvlet.

 

Som healer skulle det nok være relativt lett å få grupper selv om du i ny og ne ikke kommer til å finne noen. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Takk for svar! :-) tror jeg roller en alt på Saurfang og forhører meg litt rundt der =)

 

 

Hei, min guild be disbanda for en uke siden og vi bestemte oss for å rolle horde på Draenor. Om du er interessert i hardcore raiding med opp til 5-6 dager i uken, så kunne du ha hengt deg med oss. Uansett, mens jeg har levlet, har jeg fått flere whispers om jeg vil heale SM, RFK, RFD etc... (Spiller Shaman)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Takk for svar! :-) tror jeg roller en alt på Saurfang og forhører meg litt rundt der =)

Ikke noe problem :) Tror forresten Totem Tea Party er et hyggelig horde guild for folk i de fleste lvler :)

 

Er en stund siden dette ble skrevet men jeg tok tipset og ja, det virker til å være et veldig hyggelig guild som kan anbefales.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...