Gå til innhold

Diskusjon.no's Fantasy PL 09/10

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ekspert ville aldri hatt Riise på laget, ikke en gang på benken, så dessverre Latias. Men jeg følger likevel tipsene til en ekspert, nemlig meg selv.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
En ekspert ville aldri hatt Riise på laget, ikke en gang på benken, så dessverre Latias. Men jeg følger likevel tipsene til en ekspert, nemlig meg selv.

:)

Det er da ikke det endelige laget mitt heller da. Bare dumme folk røper det endelige laget sitt før fristen er ute. ;)

Skrevet

Mitt Lag:

Almunia

Lescott - Hangeland - A.Ferdinand

Gerrard © - Mikel - Ireland - Valencia

Ebanks-Blake - Agbonlahor - Robinho

Benk: Jaaskelainen - Larsson - Bramble - Wilkinson

Skrevet

Det var ikke ment som et svar til deg, da jeg regnet defensive midtbaner som spillere som Mascherano, Essien og Mikel og ikke spillere som Carrick/Barry som gir flere assist og bidrar med mål i løpet av en sesong.

Mitt lag forøvrig:

fantasypremierleague1.jpg

Skrevet

Meldte meg på jeg også -> Rabarbra FC

Har aldri spilt før, så regner med at jeg hevder meg bra i bunnen av tabellen. Får ta første sesongen som læringsrunde, så kommer jeg sterkere tilbake neste sesong skal dere se.

Skrevet

Har trådstarter gitt en siste frist for å melde seg på?

Er jo egentlig meningsløst å melde seg på når de har spilt 15 runder, muligheten for å vinne forsvinner jo egentlig etter de første 3-4 rundene maks.

Skrevet

Siste frist er Lørdag klokken 13:30 om du skal rekke denne runden. Du kan jo melde deg på når du vil, du vil bare henge litt etter oss andre sånn poengmessig.

Skrevet

Så la meg bare få dette klart:

Hvis laget mitt får x poeng første runde, men jeg melder meg ikke på Diskusjon.no sin liga før andre runde. Vil da de x poengene mine telle med i Diskusjon.no-ligaen eller ikke?

Skrevet

Melder meg på etter noen runder. I fjor kom jeg på 3-5 plass, og ledet lenge uten at jeg egentlig var med.. (Hadde samme laget halve sesongen, satt opp etter hvem som hadde best score da Ronaldo kom tilbake -Lampard og Gerrard..)

Skrevet
Omg, jeg kommer ikke inn på Fantasy. Får jo ikke gjort de siste endringene. :(

Det er sikkert stor pågang nå rett før fristen går ut for å gjøre endringer foran 1. serierunde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...