Gå til innhold

Diskusjon.no's Fantasy PL 09/10

Anbefalte innlegg

Skrevet
JEg bytter i siste liten kapteinsbindet fra Akkurat Cole til Fab.

Du skal ikke se bort fra at Fab tar flere enn 10 poeng. Den gutten er syk! :dribble:

Ni av spillerne mine har dobbelrunde nå, og en av de to som ikke har det er A.Cole! Har 42 poeng allerede og i praksis 11 spillere igjen!

Gomes

Vermaelen - Corluka - Ivanovic - A.Cole

Valencia - Huddlestone - Fabregas© - Diaby

Rooney - N'Gog

Videoannonse
Annonse
Skrevet

50 poeng allerede. Normalt sett skal jeg lett greie over 100 poeng, har tross alt så mange spillere igjen. United og Spurs har igjen en kamp, Arsenal har igjen to.

Skrevet

Fikk 70 poeng på de 9 som spilte, så har jeg to på benken som kommer inn med 8 poeng.

Har ikke alt for mange som skal i aksjon i resten av kampene, kun 4 man. Men det er jo Evra, Valencia, Rooney © og Fabregas så kan jo bli litt poeng til, så 100 bør jo kunne nås håper jeg.

Skrevet

Mål av Vermaelen, Mål, assist og BB av Fabregas og assist fra Diaby! Tjente utrolig mye på dagens Arsenal-kamp. Har Fab som kaptein, og han har tatt 48 poeng for meg! 123 poeng så langt og har fortsatt Rooney og Valencia igjen! :dribble:

Skrevet

Rakk faen ikke å bytte spillere før runden, så jeg sitter igjen med Torres, når jeg kunne f. eks. hatt Anelka eller Rooney hele runden. Hadde også tenkt å putte inn Cesc som kaptein, men som sagt.

Skrevet
Mål av Vermaelen, Mål, assist og BB av Fabregas og assist fra Diaby! Tjente utrolig mye på dagens Arsenal-kamp. Har Fab som kaptein, og han har tatt 48 poeng for meg! 123 poeng så langt og har fortsatt Rooney og Valencia igjen! :dribble:

Jeg har bare 88. :(

Skrevet

Jeg har ikke spilt de siste ukene, men jeg hadde tilfeldigvis Fabregas som capt'n, så denne runden ble faktisk litt bra selv om jeg har 4 spillere ute med skade :p

Skrevet

Runden gikk i dass for min del. Tror jeg bare fikk noen og femti poeng. Så har selvsagt Dempsey og Ab Faye blitt skadd også, så da blir det nok 3-4 bytter på meg før neste runde.

Skrevet

Det kommer 3 til i bonus, så med han med kaptein så er han oppe i småpene 64. Så det vil si at Rooney alene har stått for halvparten av poengen mine denne runden :D

Skal vel fremdeles ha inn Saha fra benken, så jeg ender opp på småpene 135 poeng denne runden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...