Gå til innhold

Diskusjon.no's Fantasy PL 09/10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

64 poeng så langt, ser godt ut nå. Endelig begynt å klatre, og forhåpentligvis kan jeg klatre helt opp dit der jeg var i fjor. Dessverre vinner jeg ikke, men målet er 10-20 plass.

Skrevet (endret)

Hva er lurest?

Pienaar-Dempsey-Milner-Arshavin-Valencia

McFadden - Agbonlahor - Torres

eller

Pienaar-Dempsey-Milner-N'Zogbia-Valencia

Saha - Rooney - Torres

:hmm:

Endret av Larsemão
Skrevet
OKei, det jeg har tenkt til å satse på :)

HVa med forslag til en forsvarsspiller for å erstatte Song? Har tenkt på Ivanovic, Upson, Richards, Ab Faye.

Helt klart Ivanovic. Han er jo rimelig offensiv i Chelsea, og kan bli enda mer offensiv nå som de mangler halve laget.

Skrevet

Selvfølgelig måtte Sørensen skade seg under oppvarminga i dag. Heldigvis redder Faye denne kampen for meg med målet sitt. Håper bare Stoke klarer cleen sheet i tillegg. :D

Skrevet

Ødela alt for meg i cupen. Han jeg møter har Ab Faye og Shawcross. Jeg hadde Sørensen, Hughes og Dempsey. Seff ble Sørensen skadd, Dempsey benket og Hughes har FORELØPIG 3 baklengs. BAH

Skrevet

Endelig så scorer Mr Duff også.

Klatrer som bare det på tabellen nå. Oppe på 12 plass. Om Fabregas spiller i kveld så har jeg han stående som kaptein. Om han ikke spiller så får jeg 11 poeng ekstra på rooney. :]

Skrevet

Allerede klar til neste runde.... :innocent:

Sørensen

Ivanovic Terry Dunne A.Cole Evra

Milner Valencia

Rooney Zamora Bent

: Hart Dempsey O'hara Huddlestone

Skrevet

Så at Fulham - Portsmouth hadde blitt avlyst, så da byttet jeg Hughes ut med Ab Faye. Men så ble faen meg Burnley - Stoke avlyst også, så da sløste jeg 4 poeng der. Drittrunde. Bolton - Sunderland også avlyst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...