Gå til innhold

Diskusjon.no's Fantasy PL 09/10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Etter at dagen i dag er ferdig, kan jeg bytte innpå en spiller på benken som hadde bra poengsum, istedenfor en ræva en som var ute og fikk 0 poeng?

Nei. Vis den nevnte som fikk 0poeng ikke spilte, så vil den automatisk bli byttet inn. Men da i den spilleren som er øverst på benken.

Fabregas samlet inn poeng idag også. Og passerte dermed 100poeng totalt. Noe som er først i fantasy iår. Mannen er en gullgruve! 26p som kaptein idag. Diaby som ble byttet ut midt i 1. omg var jo en flopp! Og Vermaelen gjorde det ikke godt. Kunne jo likeså godt bare startet på benken...

32p med 7 spillere igjen. Blir vel noe midt på treet denne runden også.

Skrevet

Det er en eller annen forbannelse knytta til Ab Faye på Stoke. Hver gang jeg har han på banen får han maks 1 poeng, men tvert jeg setter han på benken får han 6+ poeng! I dag var intet unntak; jeg hadde med Faye i elleveren, og han klarte faen meg å bli utvist, den kødden! :thumbdown:

Skrevet
Hvorfor i allverden valgte du å benke Milner før Villa - Bolton? Det gir ikke mening.

Derfor:

Og så ser jeg at Milner som jeg satte på benken pga "skade" har fått 11 poeng. Herlich.

Satser på at noen av spillerene mine ikke spiller.

Skuffende dag i dag, ender nok på rundt 80 (Saha skal inn for Noble).

Skrevet
Ja ok, men ville det ikke vært bedre å ha han på laget også heller latt spillet bytte han ut dersom han faktisk var skada

Etterpåklokskap is a bitch. Kommer vertfall til å gjøre slik du nevner fra nå av :p

Skrevet
Hvorfor i allverden valgte du å benke Milner før Villa - Bolton? Det gir ikke mening.

Derfor:

Og så ser jeg at Milner som jeg satte på benken pga "skade" har fått 11 poeng. Herlich.

Satser på at noen av spillerene mine ikke spiller.

Skuffende dag i dag, ender nok på rundt 80 (Saha skal inn for Noble).

Spiller du i ligaen egentlig? Jeg synes 80 er kjempebra, men ser ingen med det i ligaen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...