Gå til innhold

18 måneder uten WoW, mage eller paladin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har spilt WoW siden vanilla wow i 05, da hadde jeg en holy paladin, spilte på denne charen helt til TBC kom ut og var member i en high-end pve guild. Da tbc kom ut bestemte jeg meg for å prøve noe nytt og skiftet main til en mage, noe jeg tregte på fordi jeg likte best å heale. jeg spilte tbc i ett år og sluttet. nå har jeg bestemt meg for å starte igjen, men jeg vet ingenting om hvordan de to classene har forandret seg siden jeg sluttet.

er paladinen en dårlig healer nå, vil jeg ha vanskeligheter med å finne pve guild som holy paladin. jeg har registret det er en del retri pallys for tiden, er disse foretrukkne over holy pallys?

paladinen er den classen jeg helst vil lvle til 80, har 70 mage og pally, men hvis pallyen er lite brukt i raids som holy tar jeg heller mage..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Holy paladin regnes vel som en av de mest OP klassene akkurat nå, og det er veldig gøy å spille. Og de er en av de beste healerne i raids tror jeg. I tillegg kan paladin være ekstremt bra som retribution nå, og flere av dem topper damagen i raids. Jeg ville tatt paladin.

edit: du kan ikke sammenligne paladins med hvordan de var før og hvordna de er nå.. Men jeg ville sagt at de er minst dobbelt så bra nå som før.

Endret av Phase
Skrevet

Paladins er vel den beste healeren å geare opp. Den har et helt segment med utstyr bare for seg selv (spellpower plate), samt at den er blant de beste tank-healerene.

Og ene Retri-paladinen i guildet mitt ligger og biter meg i hælene på DPS-meteret.

Mage er også god DPS, samt veldig kjekt å ha for portaler og mana strudels.

Skrevet
Holy paladin regnes vel som en av de mest OP klassene akkurat nå, og det er veldig gøy å spille. Og de er en av de beste healerne i raids tror jeg. I tillegg kan paladin være ekstremt bra som retribution nå, og flere av dem topper damagen i raids. Jeg ville tatt paladin.

edit: du kan ikke sammenligne paladins med hvordan de var før og hvordna de er nå.. Men jeg ville sagt at de er minst dobbelt så bra nå som før.

Tror fremfor OP skal man si OK, men det tenker ikke folk på så derfor har klagekoret talt; Holy Paladin blir nerfet til kingdome come i patch 3.2. Holy Paladin har vært en meget god singel target healer takket være mana effektiviteten og høye heals men dette blir nerfet med 30% på illumination og 5% mindre Int i tilegg til at vi får et Lolahot som funker kun på 1 target og en tweak på beacon of light. Holy Paladin blir med andre ord nerfet til et "wannabe" raid healer som ikke når druids opp til tåspissen engang. T.o.m bandasje evnene til hunteren vår vil overgå vår AoE healing.

Om du skal tenke fremover vil jeg kanskje valgt paladin med tanke på mainspec tanking offspec healing. I 3.2 blir paladin som tank buffet litt opp både med 10% stamina på Blessing of Sanctuary og litt økt damage noe som gir bedre aggro, ikke at vi trenger det men alltid bra med det lille ekstra. Om du derimot skal ha en ren damage dealer er magen uten tvil et bra alternativ, per i dag i alle fall synes jeg Arcane er av den bedre damage sorten. Personelig mening vel å merke.

Skrevet

Når du har spilt såpass lenge kan du vel gjøre deg opp en mening av hva du vil spille av healer og DPS. Hvis du skal spille det som er BÆZT, så er ikke det noe særlig poeng da Blizzard stort sett justerer, slik de gjør med f.ex Paladins og Warlocks neste patch.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...