Gå til innhold

Telenor er syvende størst i verden


Anbefalte innlegg

Morsomt å lese alle som bare har som hobby og "hate" Telenor. De er ikke 7 størst i verden uten grunn, de driver faktisk veldig bra. Og er slettest ikke verre en noen av de andre operatørene i Norge. Mtp Kundeservice er de i toppen.

 

Bli voksen, å kom over gamle strider.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Morsomt å lese alle som bare har som hobby og "hate" Telenor. De er ikke 7 størst i verden uten grunn, de driver faktisk veldig bra. Og er slettest ikke verre en noen av de andre operatørene i Norge. Mtp Kundeservice er de i toppen.

 

Bli voksen, å kom over gamle strider.

 

Skal ikke så mye til å drive bra når man starter med en gedigen skattekiste. Telenors ekspansjon er i utgangspunktet betalt av de norske kundene med overpris på linjeleie o.l.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om folk i utviklingsland også betaler kr 10 pr megabyte...

 

Jeg bruker telenor sitt abb i pakistan pris pr mb er ca 20 pkr. 1kr er ca 12.5pkr å ringe en samtale mellom telenor abb koster 0.90 pkr så prisen er nesten det samme. Jeg har testet internett hos de andre operatørene her i pakistan og prisene er nesten identisk, forskjellen er at telenor støtter edge noe de andre ikke gjør. 3G er ikke blitt utbygd her enda, mulig det støttes i enkelte områder i hovedstaden, men ikke der hvor jeg er.

Lenke til kommentar
Morsomt å lese alle som bare har som hobby og "hate" Telenor. De er ikke 7 størst i verden uten grunn, de driver faktisk veldig bra. Og er slettest ikke verre en noen av de andre operatørene i Norge. Mtp Kundeservice er de i toppen.

 

Bli voksen, å kom over gamle strider.

 

Skal ikke så mye til å drive bra når man starter med en gedigen skattekiste. Telenors ekspansjon er i utgangspunktet betalt av de norske kundene med overpris på linjeleie o.l.

 

Pisspreik, Telenor Mobil og Privat er ganske så like i pris som sine konkurrenter.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...