Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Betatt av jente som ikke vil ha forhold, men liker meg


Gjest Trådstarter_91

Anbefalte innlegg

Gjest Trådstarter_91

Hei, innlegget ble veldig langt, men hadde satt stor pris på om du leste gjennom og bidro med hva enn du måtte føle du har å bidra med, er interessert i alle meninger, synspunkt og tips.

 

Jeg er en relativt lykkelig og sosial gutt på 18 år, og det å ordne jenter har heller aldri vært noe problem, men denne jenta sliter jeg veldig med og virkelig få. Og det er kanskje det som gjør meg så interessert, for jeg kan ikke huske og noen gang ha hverken orket, villet eller trengt og ”jobbe” så mye jeg har gjort for å få hun her, uten veldig store resultater. X kjæresten i historien nedenfor er et år yngre enn meg, og den nye jenta er like gammel som meg.

 

For to uker siden hadde jeg fast kjæreste, uten at jeg hadde spesielt sterke følelser for henne. Hun var en pen og omsorgsfull jente, sexen var god, og jeg følte aldri jeg trengte noe mer fra henne. Jeg hadde vel rett og slett veldig lite eller ingen følelser for henne. Det var derfor det var like lett å være utro mot henne, som det var og ikke gidde å bruke noen energi på henne. Jeg var på en fest for rundt to uker siden, og ble introdusert til en venn av en venn, og hun viste seg å være både interessert og yr. Det skjedde ikke spesielt mye den kvelden, vi hadde ikke sex, og det hele føltes mer som en bråkete date enn noe annet. Vi pratet sammen hele kvelden, danset, kysset og befølte. Det endte med at hun ba om telefonnummeret mitt, og jeg våknet opp til en ”Takk for en fantastisk natt” melding neste morgen. Jenta visste ikke at jeg hadde kjæreste, men jeg fortalte henne det noen timer senere, jeg fortalte samtidig at jeg hadde mistet eller aldri hadde hatt følelser for kjæresten min. Hun ble lettere overrasket, men det virket ikke som om hun tok det ekstremt alvorlig. Etter litt om og men konstaterte hun med at jeg like gjerne burde slå opp, siden jeg ikke hadde følelser for henne. Hun skrev det selvfølgelig på en søtere og mer uskyldig måte, men meldingen ga meg en følelse av at hun helst så det bli slutt mellom meg og kjæresten. ”Føler meg litt slem når jeg først er grunnen til at du er utro, for så å få deg til å slå opp med kjæresten din da…” Var det siste hun sa om den saken. Jeg dro til kjæresten dagen etter, og endte forholdet. Hadde som sagt ingen følelser for henne, og det hele var nesten som om jeg skulle fortalt det til en vilt fremmed, bare at denne fremmede gråt av fortvilelse og skuffelse.

 

Siden da har det vært mye frem og tilbake mellom meg og den nye jenta. Skal prøve og kun få med det relevante, men har en tendens til å fortsette ut i det uendelige, så bare with me. Jeg dro til jenta og var med henne for første gang på tomannshånd et par dager senere. Vi satt bare og slappet av i stuen og så på TV/film, vi hadde en utrolig lett, herlig og deilig kjemi hele kvelden. Det endte med kyssing og kosing, men jeg hadde forhåndsbestemt meg for å vente med å gå lengre med henne, med tanke på at jeg allerede hadde vist jeg var kapabel til å være utro, og med tanke på at vi møttes under de omstendighetene vi gjorde. Jeg var hos jenta en gang til, mye av det samme skjedde, fingret henne også lett denne gangen, til hennes absolutte glede, hvis det er relevant.. Etter denne gangen fikk jeg i alle fall en lang melding med henne noen timer senere. Har ikke tenkt til å skrive inn hele meldingen her, men det var noe alá dette: ”Jeg har tenkt litt, og jeg er ikke klar for en ny kjæreste enda, faktisk ikke på en god stund tror jeg. Både du og jeg var jo akkurat i forhold, jeg er bare ikke klar for det nå. Følte bare jeg måtte si det før det går for langt. Men herlighet, jeg liker deg veldig godt, har blitt så positivt overrasket av hvordan du er, du er jo så morsom og søt”. (Glemte å nevne det med at hun akkurat hadde vært i et forhold, det ble slutt en ukes tid før jeg møtte henne festen.) Som sagt var ikke dette en direkte ”kopier og lim” inn av meldingen. Også videre utover i den, og generelt gjennom både hele meldingen og tonen vår generelt, kan jeg konstantere med at jeg tror jeg hun mente noe som dette: ”Jeg syntes du er både kjekk og morsom, og du er veldig flink til å kysse/leke med meg, men jeg vil ikke ha noen kjæreste nå. Både fordi jeg akkurat har gjort det slutt med den forrige, og fordi det er sommer. Hva med at vi bare møtes en gang i uken eller noe for å leke sammen og ha det hyggelig? No strings attached.” Jeg er veldig usikker på hva jeg føler og hva jeg vil med henne, men sendte noe som dette i retur: ”Ok, jeg skjønner.. Men jeg er heller ikke klar for et nytt forhold på en stund, så det går bra. Men hva vil du gjøre fremover da? Bare droppe alt eller være sammen av og til som venner?” Hun ble da litt overrasket, og sa: ”Hæ? Jeg vil jo ikke droppe alt, hva mener du? Kan vi ikke fortsette å være sammen, det vil jeg.” Det skal sies at jeg hadde en ekstremt bra dag den dagen, solen skinte, selvtilliten var på topp og jeg hadde det helt herlig, ingen ting skulle kunne ødelegge det.. I dag har vi ikke vært sammen på noen dager, da begge har en veldig opptatt hverdag, spesielt på kveldene, og vi har få felles venner og forskjellige vennekretser. Enten er hun opptatt med noen venner vi har en avtale med, eller så er jeg. Ellers er ting stort sett det samme som det var for noen dager siden, hun sier hun er lei seg for og føler seg slem siden jeg har spurt om vi skal finne på noe de to siste dagene, men hun har hatt avtaler. Og ja, jeg vet at hun faktisk har hatt avtaler med venner som er planlagt på forhånd.

 

Hva tror dere? Hva vil hun og hva skal jeg gjøre? Jeg vil at hun skal like meg så godt som mulig. At vi evt bare blir friends with benefits er helt OK for meg, men jeg skulle gjerne hatt et forhold til henne også. Men jeg kan selvfølgelig ikke si det, ettersom hun ikke vil det, og hun ville da vært redd for å være fuckfriends, siden jeg da kan utvikle sterke følelser for henne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
- ”Jeg syntes du er både kjekk og morsom, og du er veldig flink til å kysse/leke med meg, men jeg vil ikke ha noen kjæreste nå. Både fordi jeg akkurat har gjort det slutt med den forrige, og fordi det er sommer. Hva med at vi bare møtes en gang i uken eller noe for å leke sammen og ha det hyggelig? No strings attached.

- ”Ok, jeg skjønner.. Men jeg er heller ikke klar for et nytt forhold på en stund, så det går bra. Men hva vil du gjøre fremover da? Bare droppe alt eller være sammen av og til som venner?

- ”Hæ? Jeg vil jo ikke droppe alt, hva mener du? Kan vi ikke fortsette å være sammen, det vil jeg.

 

Hva tror dere? Hva vil hun og hva skal jeg gjøre? Jeg vil at hun skal like meg så godt som mulig. At vi evt bare blir friends with benefits er helt OK for meg, men jeg skulle gjerne hatt et forhold til henne også. Men jeg kan selvfølgelig ikke si det, ettersom hun ikke vil det, og hun ville da vært redd for å være fuckfriends, siden jeg da kan utvikle sterke følelser for henne.

 

 

Det skal sies at jeg hadde en ekstremt bra dag den dagen, solen skinte, selvtilliten var på topp og jeg hadde det helt herlig, ingen ting skulle kunne ødelegge det..

 

Ser du hva jeg mener?

Lenke til kommentar
Hun vil jo være friends with benefits! :p
Joda, men som sagt vil jeg gjerne ha noe mer også. Det ville iallefall vært det idéelle.

Ser Daniel har skjønt tegninga her..

 

Det jeg mener:

Hun sier rett ut at hun liker deg godt og at hun vil møte deg regelmessig for uskyldig morro! Friends with benefits er nettopp det hun vil være (tolket ut fra førstepost, og uthevet i min forrige post)

 

Om du får noe mer ut av det vil kun tiden vise, per i dag tror jeg hun bare er ute etter et fysisk forhold med det lille psykiske som følger med. Hun er ikke intr i forpliktelser og hele følelses-fjellet som kan følge med. Hun er ikke redd for å være fuckfriends, pga. at du kan få følelser for henne... men det kan bli kleint for henne om bare et fysisk forhold også er noe hun ønsker i lengden, og du ender opp med å ville ha noe mer ut av "forholdet".

 

Ble det mer tydelig denne gangen?

Lenke til kommentar
- ”Jeg syntes du er både kjekk og morsom, og du er veldig flink til å kysse/leke med meg, men jeg vil ikke ha noen kjæreste nå. Både fordi jeg akkurat har gjort det slutt med den forrige, og fordi det er sommer. Hva med at vi bare møtes en gang i uken eller noe for å leke sammen og ha det hyggelig? No strings attached.

- ”Ok, jeg skjønner.. Men jeg er heller ikke klar for et nytt forhold på en stund, så det går bra. Men hva vil du gjøre fremover da? Bare droppe alt eller være sammen av og til som venner?

- ”Hæ? Jeg vil jo ikke droppe alt, hva mener du? Kan vi ikke fortsette å være sammen, det vil jeg.

 

Hva tror dere? Hva vil hun og hva skal jeg gjøre? Jeg vil at hun skal like meg så godt som mulig. At vi evt bare blir friends with benefits er helt OK for meg, men jeg skulle gjerne hatt et forhold til henne også. Men jeg kan selvfølgelig ikke si det, ettersom hun ikke vil det, og hun ville da vært redd for å være fuckfriends, siden jeg da kan utvikle sterke følelser for henne.

 

 

Det skal sies at jeg hadde en ekstremt bra dag den dagen, solen skinte, selvtilliten var på topp og jeg hadde det helt herlig, ingen ting skulle kunne ødelegge det..

 

Ser du hva jeg mener?

 

Til den øverste meldingen.

Jeg tror at det var sånn han tolket det, ikke det hun skrev til han. Hvis du leser litt lenger opp i innlegget hans så finner du meldingen som hun sendte til han, en oppsummering hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...