koda Skrevet 4. juli 2009 Skrevet 4. juli 2009 Lyden under samtale i min litt over 2 år gamle N95 har begynt å skurre endel. Jeg tipper det kommer av at selve høytaleren (også kalt ørestykke!?) er ødelagt. (Lyden er helt fin når jeg bruker handsfree.) Kan dette tas på garantien? (Hvis de hevder at dette skyldes fukt e.l. må jeg vel betale x kroner bare for å få den tilbake etter at de har sjekket den?)
Stig-Arne Skrevet 4. juli 2009 Skrevet 4. juli 2009 Er en garanti sak ja. Har vært ett problem på samtlige skyvetelefoner jeg har hadd, og særlig N95. Går haugevis av disse høyttalerene.
koda Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Skrevet 5. juli 2009 Leverte den inn til TKP-sjappa i Oslo, og fikk inntrykk av at det var en vanlig feil ja. Må forøvrig skryte av bra service i den butikken, blie og flinke folk alle gangene jeg har vært der!
koda Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Skrevet 8. juli 2009 Tror jeg trekker tilbake det med god service. Fikk beskjed fra dem nå at garantien allikevel ikke gjelder, og at jeg enten må betale ca 500 for å få den reparert eller 350 for å få den tilbake ureparert. Lureri å komme med noe sånt i etterkant syns jeg, men jeg har vel sikkert skrevet under på at det er greit. Uansett trodde jeg det var 5 års garanti, men butikken sier det bare er 2 års garanti. Stemmer det?
Stig-Arne Skrevet 8. juli 2009 Skrevet 8. juli 2009 (endret) Tror jeg trekker tilbake det med god service. Fikk beskjed fra dem nå at garantien allikevel ikke gjelder, og at jeg enten må betale ca 500 for å få den reparert eller 350 for å få den tilbake ureparert. Lureri å komme med noe sånt i etterkant syns jeg, men jeg har vel sikkert skrevet under på at det er greit. Uansett trodde jeg det var 5 års garanti, men butikken sier det bare er 2 års garanti. Stemmer det? Er 2 års garanti, 5 års reklamasjon. Endret 8. juli 2009 av Stig-Arne
koda Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Skrevet 8. juli 2009 Du mente at dette var en garantisak, så da oppfatter jeg deg som at jeg må betale? Nedtur å betale 500 for en telefon jeg skal gi bort, og som jeg nok lett kunne fikset selv, men men...
Stig-Arne Skrevet 8. juli 2009 Skrevet 8. juli 2009 Du mente at dette var en garantisak, så da oppfatter jeg deg som at jeg må betale? Nedtur å betale 500 for en telefon jeg skal gi bort, og som jeg nok lett kunne fikset selv, men men... Så desverre ikke at telefonen var rett i overkant av 2 år. Men selv mener jeg dette bør absolutt være en reklamasjonsak, en høyttaler bør absolutt vare lengre enn 2 år. Men er vel noe butikken lett kommer til å krangle på.
Henrikenn Skrevet 8. juli 2009 Skrevet 8. juli 2009 Uten å kødde: Legg kjeften din rundt høytalern og sug inn alt du har. Skal hjelpe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå