Gå til innhold

Touch Pro 2, iPhone 3GS eller Magic/Hero?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Mangelen av 3G har plaget meg en god stund så det ser ut som om jeg må pensjonere min iPhone 2g. Er meget fornøyd med iPhonenen (OS bl.a.), men har et lite ønske om å prøve noe nytt.

Før i tiden brukte jeg en Nokia E90, og ser du bort i fra det forferdelige OS-et og dårlige surfemuligheter så var jeg nokså fornøyd med den også (hovedsakelig pga qwerty).

Har sett an følgende kandidater til nytt mobilkjøp: HTC Touch Pro 2, iPhone 3GS og HTC Hero.

Av det jeg allerede har nevnt (qwerty osv) så kan det jo se ut som om jeg mer eller mindre har bestemt meg for Touch Pro 2, men har en liten skepsis til WM generelt (brukervennlighet, sirup?).

Funksjoner jeg ikke bryr meg om: kamera, musikk-/mediaspiller.

Funksjoner jeg bryr meg om: responsivt OS, god på kommunikasjon (sms, mail, tale), surfing/nettleser, skjermen, greit batteri.

Budsjettet er på ≈ 5000kr.

Noen tanker? Takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv bestilt HTC dream fra ebay pga qwerty og spenende android..

2400kr pluss moms

Er ikke ille det for ny tlf, sjekk youtube for video av tlf i bruk ser gøy ut..

Skrevet

Jeg har bestilt Hero. :)

Mye pga at Android er mer brukervennlig enn WM og at jeg vil ha en noe spesielt og ikke velge iPhone som så mange andre gjør.

Gleder meg. :)

Skrevet

Personlig kommer jeg til å gå for iPhone, siden jeg bruker Mac og MobileMe fra før.

Det er viktig med hvordan telefonen integreres med din datamaskin, og hvor enkel selve bruken er. iPhone og HTC Hero er optimalisert for touch, og det er enklere å navigere på disse enn på det forferdelige WinMo OSet, spesiellt med det nye Sense UI på HTC Hero.

Skrevet

Jeg er ikke sikker på at hvordan google sin OS fungerer... :ermm:

Er ikke sikker på at hvilket type programmer jeg får installert på dem, siden den har et nytt OS? :dontgetit:

Jeg som har brukt og er kjent med WM5, WM6 og WM6.1 skal gå for Touch Pro2... :love:

Bedre tastatur, skjerm og maskinvare... :thumbup:

Det er lettetre å finne programmer til WM.

Om få månder skal den får gratis oppgradering til WM6.5. :cool:

Snart skal jeg selv kjøpe TP2... :D

Jeg skal bare vente til slutten av sommer, til da er den sikkert gått noen hundre lapper ned i prisen... ;)

• 3 måneder senere...
Skrevet

Hei,

Jeg har brukt Touch Pro 2 i et par uker nå. Først med Windows Mobile 6.1, og deretter versjon 6.5.

Med 6.1 opplevde jeg et par bugs, men med 6.5 har den vært helt fantastisk. Responderer raskt, stor og god skjerm, applikasjoner kjører som en drøm og batteritiden er kjempebra.

Vurderte iPhone, men endte opp med TP2. Angrer ikke ett sekund :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...