Gå til innhold

trenger ny se telefon helst k810i


Anbefalte innlegg

Hei. Den gamle 810i'en er begyndt å fjuske så jeg skulle gjerne ha hatt tak i en ny slik tlf men finner ingen butikker som har en slik for salg. Noen her som vet om disse enda er å få kjøpt som nye? Evnt råd om tilsvarende telefon med dog av samme fabrikat. Jeg bruker tlf til ringing, sms, mms + å at jeg tar noen bilder - jeg synes kvaliteten på disse som er tatt md 810i er helt ok til mitt bruk.

 

Har sett litt på den c901 men de tester jeg har lest konkluderer vel med at det er like greit å legge på noen kroner og heller kjøpe c905. Synes sistnevnte er stor og klumpete + at jeg aldri blir å benytte meg av gps geotagging mm.

 

Mvh Poffer'n

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke bildene tatt med c702 er like bra som dem tatt med K810i. C702 har ikke blitz, bare kameralys og dermed blir ikke innendørsbildene like bra. Ellers er den veldig lik K810i. C901 har jeg ingen erfaring med. Selv har jeg C905 og er kjempefornøyd med den :thumbup: Har aldri syntes at den er så enormt stor og klumpete. Den er ikke så veldig mye tykkere enn C702, men den er en slide-telefon og det er ikke c702.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...