Mektig Flamme Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Hey får ca, 1 år siden spilte jeg CS og Guild Wars. Etter jeg konfigererte pcen orket jeg ikke spille mer. Men nylig begynte jeg og spille Guild Wars, da skjer det noe rart. Det er vanskelig og forklare hva som skjer så jeg legger ut ett bilde. Dette er veldig irriterene! Vis du vet hvordan man fikser dette pls si det, har nesten prøvd alt jeg vet!
Gavekort Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Prøvd å oppdatere drivere? Slettet gamle drivere? Hvilken kort har du? Hvor stor PSU har du?
Mektig Flamme Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Skrevet 2. juli 2009 Prøvd å oppdatere drivere? Slettet gamle drivere? Hvilken kort har du? Hvor stor PSU har du? Opdatere drivere har jeg prøvd. Kort: Nvidia 6600.
Gavekort Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Huffda, litt gammelt kort. Er det støttet av driveren din?
Mektig Flamme Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Skrevet 2. juli 2009 Huffda, litt gammelt kort. Er det støttet av driveren din? Om den er støttet av driveren vet jeg ikke.
Mektig Flamme Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Skrevet 2. juli 2009 Noen som vet hvordan jeg får gjort det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå