Klovny Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Ok, så eg lurte på kor mangen her på forumet, eg eventuelt server/Guild/Race/name:) Så eg lagde denne : (( Her skrivet eg mitt eget )) Name: Grolzuul Race: Troll Server : Defias Brotherhood Guild : Secong Gurubashi Empire Name : Tzuhan Race: Troll Server: Defias Brotherhood Guild : None Og her lager eg den så dere berre kan copypaste:) Name: Race: Server: Guild: Håper på litt respons:)
PSV Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Vi har allerede en serverliste. OT: I put on my robe and wizard hat.
DisplayName123 Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1079652 I cast Lvl. 3 Eroticism. You turn into a real beautiful woman.
DisplayName123 Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 (endret) Men det er ikke noe poeng i å liste opp hvem som spiller på rp servere i denne tråden, når man kan finne det ut fra å se på den andre tråden. Den orginale tråden har også et langt mer oversiktlig system. Endret 2. juli 2009 av Inxs
Ercles Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 At man spiller på en RP server betyr ikke at man er en RP'er.
Klovny Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Skrevet 2. juli 2009 Eg sikted mer direkte mot RP'ere, ikkje mot RP serverene. "At man spiller på en RP server betyr ikke at man er en RP'er. smile.gif"
nagina Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Synes ikke tråden er dum, sticky den pls... kjekt for RPere å finne sine egne type folk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå