Gå til innhold

Skal kjøpe båt, men trenger hjelp til noe


Anbefalte innlegg

Har nå funnet en båt jeg skal kjøpe

 

Han som selger den har latt den stå i 4 år, så han vil bare ha den fra seg

Han skal ha 20000 for den, som er utrolig billig.

Men det som er saken er at jeg ikke er sikker på om motoren virker?

Den har stått i 4 år med presening, og den ble kjørt i ferskvann før han satte den på land.

Så trenger bare å vite hva dere synes, skal jeg kjøpe den, tror dere motoren virker?

Vis det har seg sånn at dere ikke tror at motoren ikke funker, kommer jeg ikke til å kjøpe den :cry:

 

Det er en Rana på 18 fot

Motor er Suzuki 75 hester

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Har nå funnet en båt jeg skal kjøpe

 

Han som selger den har latt den stå i 4 år, så han vil bare ha den fra seg

Han skal ha 20000 for den, som er utrolig billig.

Men det som er saken er at jeg ikke er sikker på om motoren virker?

Den har stått i 4 år med presening, og den ble kjørt i ferskvann før han satte den på land.

Så trenger bare å vite hva dere synes, skal jeg kjøpe den, tror dere motoren virker?

Vis det har seg sånn at dere ikke tror at motoren ikke funker, kommer jeg ikke til å kjøpe den :cry:

 

Det er en Rana på 18 fot

Motor er Suzuki 75 hester

 

suzukier er veldig gode motorer og det er mest sannsynelig 2-takt, da det var ganske vanlig(vis den ikke er mindre enn 5 år gammel), så jeg tror den virker!

Lenke til kommentar
Har nå funnet en båt jeg skal kjøpe

 

Han som selger den har latt den stå i 4 år, så han vil bare ha den fra seg

Han skal ha 20000 for den, som er utrolig billig.

Men det som er saken er at jeg ikke er sikker på om motoren virker?

Den har stått i 4 år med presening, og den ble kjørt i ferskvann før han satte den på land.

Så trenger bare å vite hva dere synes, skal jeg kjøpe den, tror dere motoren virker?

Vis det har seg sånn at dere ikke tror at motoren ikke funker, kommer jeg ikke til å kjøpe den :cry:

 

Det er en Rana på 18 fot

Motor er Suzuki 75 hester

 

suzukier er veldig gode motorer og det er mest sannsynelig 2-takt, da det var ganske vanlig(vis den ikke er mindre enn 5 år gammel), så jeg tror den virker!

 

Hehe, desverre er det en 4 takter :p

 

Har nå kjøpt båten, men ikke fått testet motoren enda, men det kan hende det har kommet et nytt problem!

Det er nemelig en stor sprekke ved proppelen :thumbdown:

Hva tror dere om den, legger til noen bilder

post-193195-1246910137_thumb.jpg

post-193195-1246910387_thumb.jpg

post-193195-1246910430_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...