Gå til innhold

Fallout 3 problemer.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har noen problemer med fallout 3. Noen ganger fryser spillet i et par sekunder, og etter det går alt tregere, og eneste måte jeg får fikset det på er å restarte maskinen. Har også opplevt at jeg får opp "Fallout har sluttet å virke" også avsluttes spillet.

Irriterende, siden jeg noen ganger kan spille lenge uten problemer, det virker som at det er elt tilfeldig når det skjer.

Hva er problemet? hvordan fikser jeg det?

Computer specs:

Windows vista Home premium

Intel Core 2 Duo CPU 8100 2.10GH.z

4.00 GB RAM

NVIDI GeForce 9500M GS

Jeg er klar over at det allerede er en Fallout 3 tråd, men trenger svar så raskt som mulig, derfor lagde jeg en ny tråd :p

Endret av Sjokoladefisk
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemer med lyddriveren?

Eller har du overklokket maskinen?

Oppdater alle driverne og sørg for at spillet er patchet.

Høres i alle fall ut som om du bør sjekke at alt fungerer som det skal, se om du kan få kjørt en runde med memtest.org og sjekk at cpu er stabil med prime95 eller occt perestroika.

Skrevet
Problemer med lyddriveren?

Eller har du overklokket maskinen?

Oppdater alle driverne og sørg for at spillet er patchet.

Høres i alle fall ut som om du bør sjekke at alt fungerer som det skal, se om du kan få kjørt en runde med memtest.org og sjekk at cpu er stabil med prime95 eller occt perestroika.

Har ikke overklokket maskinen. Men det er mulig at det er problemer med lyddriveren, når jeg spiller andre spill (Skjer mest med WoW) Så hører jeg ofte hakking i lyden, og før jeg reformaterte maskinen til fabrikkstandard, så pleide jeg noen ganger høre en høy pipelyd når jeg spilte WoW, også klikket spillet helt etter det.

Hvordn får jeg oppdatert driverne?

Skrevet

1 : Finn model og produsent av hovedkortet.

2 : Søk på produsentens sider om oppdatert programvare.

3 : Innstaler denne.

4 : Lag en bios flash disk eller eventuelt cd / usb dongle eller gjennomfør en liveupdate gjennom windows om fabrikanten har muligjort dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...