Sjokoladefisk Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 (endret) Har noen problemer med fallout 3. Noen ganger fryser spillet i et par sekunder, og etter det går alt tregere, og eneste måte jeg får fikset det på er å restarte maskinen. Har også opplevt at jeg får opp "Fallout har sluttet å virke" også avsluttes spillet. Irriterende, siden jeg noen ganger kan spille lenge uten problemer, det virker som at det er elt tilfeldig når det skjer. Hva er problemet? hvordan fikser jeg det? Computer specs: Windows vista Home premium Intel Core 2 Duo CPU 8100 2.10GH.z 4.00 GB RAM NVIDI GeForce 9500M GS Jeg er klar over at det allerede er en Fallout 3 tråd, men trenger svar så raskt som mulig, derfor lagde jeg en ny tråd Endret 1. juli 2009 av Sjokoladefisk
Malvado Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Problemer med lyddriveren? Eller har du overklokket maskinen? Oppdater alle driverne og sørg for at spillet er patchet. Høres i alle fall ut som om du bør sjekke at alt fungerer som det skal, se om du kan få kjørt en runde med memtest.org og sjekk at cpu er stabil med prime95 eller occt perestroika.
Sjokoladefisk Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Skrevet 1. juli 2009 Problemer med lyddriveren?Eller har du overklokket maskinen? Oppdater alle driverne og sørg for at spillet er patchet. Høres i alle fall ut som om du bør sjekke at alt fungerer som det skal, se om du kan få kjørt en runde med memtest.org og sjekk at cpu er stabil med prime95 eller occt perestroika. Har ikke overklokket maskinen. Men det er mulig at det er problemer med lyddriveren, når jeg spiller andre spill (Skjer mest med WoW) Så hører jeg ofte hakking i lyden, og før jeg reformaterte maskinen til fabrikkstandard, så pleide jeg noen ganger høre en høy pipelyd når jeg spilte WoW, også klikket spillet helt etter det. Hvordn får jeg oppdatert driverne?
Malvado Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Integrert lydkort tipper jeg? Se om det hjelper å oppdatere driveren eller bios da.
Sjokoladefisk Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Skrevet 1. juli 2009 Integrert lydkort tipper jeg?Se om det hjelper å oppdatere driveren eller bios da. Hvordan gjør jeg det?
Sertito Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Prøv å rense maskinene din fysisk Mange pc'er sliter med spill pga de rett og slett er støvete...
Malvado Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 1 : Finn model og produsent av hovedkortet. 2 : Søk på produsentens sider om oppdatert programvare. 3 : Innstaler denne. 4 : Lag en bios flash disk eller eventuelt cd / usb dongle eller gjennomfør en liveupdate gjennom windows om fabrikanten har muligjort dette.
Sjokoladefisk Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Skrevet 2. juli 2009 Prøv å rense maskinene din fysisk Mange pc'er sliter med spill pga de rett og slett er støvete... Jeg har en laptop, så det kan bli litt vanskelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå