Gå til innhold

Hva betyr 1337 / leet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke kult å bruke uttrykket 1337.

 

ehh? JO. Er du helt n00b eller?? :shrug:

 

da er du bitte litt bedre enn 1337 :wink: få som er 1338 :wink:

 

Nei. 1338 = leeb? wtf? n00b. Er ingenting som heter det. Gå og google eller no før du svarer plz ..

Lenke til kommentar

Tragisk.coms CS-ordlise:

 

http://www.tragisk.com/index.php?id=csordliste

 

"L337/£337/Leet:

Dette ordet symboliserer alt som haxxorspråket står for. Ordet skal sies "Ell-iit", og da fatter du at det betyr Elite. Hvis noe er £337, er det drittøft, panserkult osv. Eksempel:

A: I've got a new PC. It's really £337. (Jeg har fått meg en ny Pc. Den er skikkelig kul)

B: £337. (Kult)

A: You can say that again.

B: £337."

 

:yes:

Lenke til kommentar

Det er ikke kult å bruke uttrykket 1337.

 

ehh? JO. Er du helt n00b eller?? :shrug:

 

da er du bitte litt bedre enn 1337 :wink: få som er 1338 :wink:

 

Nei. 1338 = leeb? wtf? n00b. Er ingenting som heter det. Gå og google eller no før du svarer plz ..

 

Forbanna nerd...... Skaff deg et liv....

Lenke til kommentar
Mulig jeg er litt tilbakestående, men hva i all verden er poenget med å bruke forkortelser som bare et begrenset antall personer forstår (les: gidder å forstå)?

 

Jeg venter spent på en god forklaring...

 

Enig! Det er ikke akkurat alle som vet hva alle de derre rare orda derres betyr... :shrug:

Lenke til kommentar
Enig! Det er ikke akkurat alle som vet hva alle de derre rare orda derres betyr...

Det er poenget, å hindre noobsa fra å skjønne noe d-:

Uansett synes jeg 1337 er helt greit å bruke, det er nerdenes arv. Og jeg bruker det, ja. Alle grupper har sine koder, hvorfor skal ikke vi ha våre? Leetspråk er gøy å kødde med, men er ikke noe man bruker seriøst. Jeg synes det er ganske mange newbier (som er noe helt annet enn n00bs/noobs) og noobs her, og det er alltid godt å føle seg bedre, ikke sant? Jeg har ikke mye til overs for folk som ikke kan bruke google. |_33+||3$$ 1$ 1|| +|-|3 $|<1|_|_Z, ||0+ 1|| +|-|3 |_4||5U453. :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...