Tobias. Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 Skal bruke pcen til følgende Skolebruk(programmering) Litt spilling på fritiden Surfing Disse har jeg sett på: Packard Bell Easynote Fujitsu Siemens AMILO sa3650
Huginn Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 Det er vel ikke noe særlig netbook lengre når du kommer opp i 13". ;p Hva slags spill skal du kjøre på den, hva er budsjettet ditt og hvilken størrelse vil du ha laptopen i?
Tobias. Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Skrevet 28. juni 2009 Mente at 12.1" - 14.1" var betegnelsen for netbooks, og notebook var de mini pcene. Men anyway, skal spille Football manager, kanskje litt cs, L4D og Age of emperies, det nyeste
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 Netbooks er billigpcer som kjører atom-proisessor, normalt sett 7-10", noen oppe i 12.
Huginn Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 Vet ikke hvor godt L4D skalerer, men CS kan du jo kjøre på hva som helst. Football manager er jeg også usikker på, men jeg ville anta begge kjører AoE III helt ok. Bell-en har bedre grafikk-kort såvidt jeg kan se, prosessorene er ganske like. Har du sjekka dem i prisguiden? Mulig du får dem billigere. Skal du ha en ok spill-laptop må du nok opp i 10 høvdinger, men ihvertfall Bell-en har jo et ok grafikk-kort. Litt skeptisk til Fuijitsu-grafikk-kortet.
OC-Freak Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 Packard bell maskinene hadde ihvertfall en fin pris i forhold til hva du får (HDD, skjermkort osv). Ville ikke gått for noe svakere enn den maskinen om du skal spille litt, 3470 kortet er allikevel ingen reser, men bedre enn integrerte løsninger.
CorporalClegg Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 Netbooks er billigpcer som kjører atom-proisessor, normalt sett 7-10", noen oppe i 12. De kjører ikke nødvendigvis Atom-prosessor. Netbook er fellesbetegnelsen på alle maskiner med skjerm mellom 7 og 11,6 tommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå