Gå til innhold

Mobil med svært god lyd? Hvilken?


Anbefalte innlegg

Skal ha meg ny mobil. Komme til å høyre mye påmusikk og ta eit bilde i ny og ne. Men hvilken mobil passer best for meg der? Har sett litt på W902, 5800 og W995. Veit du om noen flere? Jeg har ikke peiling på hva slags mobil jeg skal ha.. :hmm:

 

Kan vel nemne at prisen helst bør ligge mellom 1500kr til 3000 kr ;)

Endret av Orbennas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenker du på lyd som i du skal ha den med ut og bruke den som en boomblaster? Eller telefonlyden når du snakker?

 

Jeg har en SE C902, vet ikke hva som er forskjellen på C902 og W902 men jeg er godt fornøyd med den, bruker den på jobb og spiller mp3 (i høyttaler) ganske bra og tydelig lyd, og bruker den mye når jeg er ute og går turer/jogger etc, da bruker jeg hodetelefoner da, men funker svært bra som en mp3spiller, og så ser den ikke helt jalla ut heller ;)

 

Kjøpte 4gb minnekort til 200kr, så har plass til mye musikk og bilder, den har også 6megapixel kamera, så den tar bra bilder til å være en mobil.

Lenke til kommentar
Tenker du på lyd som i du skal ha den med ut og bruke den som en boomblaster? Eller telefonlyden når du snakker?

 

Jeg har en SE C902, vet ikke hva som er forskjellen på C902 og W902 men jeg er godt fornøyd med den, bruker den på jobb og spiller mp3 (i høyttaler) ganske bra og tydelig lyd, og bruker den mye når jeg er ute og går turer/jogger etc, da bruker jeg hodetelefoner da, men funker svært bra som en mp3spiller, og så ser den ikke helt jalla ut heller ;)

 

Kjøpte 4gb minnekort til 200kr, så har plass til mye musikk og bilder, den har også 6megapixel kamera, så den tar bra bilder til å være en mobil.

 

"W'en" i W-serien står for Walkman ;)

 

(Så vet vi det) :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hvis du er ute etter godlyd på farten så er nok ikke mobiltelefon veien å gå, da burde du nok heller se på Cowon eller iRiver mp3/mediaspillere.

 

Når det kommer til telefoner så har de fleste dyrere walkman telefoner hatt mer eller mindre samme lyd som de dyrere n-telefonene til nokia, helt greit, men ikke noe å skrive hjem om.

Lenke til kommentar

Jeg har både hatt en nokia n95 8gb,og har nå en samsung innov8. Må innrømme at lyden gjennom hodetelefoner er flere ganger bedre på samsungen,men de innebygde høytalerne spiller spissere og lavere.

Nokia 5800 Høytaleren er derimot uslåelig om du skal bruke telefon som radio.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...