Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

kommer kjanse ikke inn på vgs av tåpelige grunner trenger råd


Anbefalte innlegg

Heisann jeg er en gutt på 20 år uten noe skolegang, søkte meg inn på vgs i stavanger siden jeg flytter dit 1 juli.

Jeg har ordna meg sted å bo og alt å leverte flyttemeldingen på mandagen som var å jeg sendte inntakskontoret i stavanger en kopi av flyttemeldingen men når jeg ringte til intakskontoret i stavanger for å sjekke om alt var i orden viste det seg at jeg måtte være registrert i stavanger innen 1 juli får å få plass å folkeregisteret sa at søknaden min ikke blir behandla før 1 juli å her starter problemet.

 

Så jeg skal liksom ikke få gå på skole av en så teit grunn som det der? hvis jeg ikke går på skole i år får jeg ikke fullført alle åra med tanke på alderen min.

 

Dette frustrerer meg veldig med tanke på at jeg får første gang på mange år er så utrolig instilt på å fullføre skole å at jeg vil starte et bedre liv en det jeg har levd hitill så kommer det sånne sure byråkrat kjærringer å ødlegger alt sammen.

 

Så jeg lurer på om det er noen her som har noen ideer på hva jeg kan gjøre får å få løst problemet her siden jeg bor i stavanger jeg vil gå på skole jeg har ikke brukt noen av åra min.

 

Srry for rotete innlegg er bare så frustrert

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg forsto deg riktig har ikke inntakskontroet mottatt din flyttemelding, og du kan derfor ikke komme inn på en skole i stavanger?

 

Men du har søkt? Er du sikker på at du ikke kommer inn? Synes det er rart om du må lide for at de har rot i systemet...

 

Jeg tror nok du må snakke med dem igjen, høre hvordan situasjonen er og høre med dem hvordan du skal gå fram.. Men siden du er så gammel tror jeg du har særtiltak, og er nesten garantert plass på VG!

 

Om det for en eller annen grunn ikke skulle ordne seg kan du alltids ta fagene som privatist? I hvertfall de du føler du kan mestre uten lærer. Eller du kan søke deg inn på privatskole om din økonomiske situasjon tillater det.

 

Lykke til :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...