Gjest vil_bare_vite Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Hei, jeg tar denne som gjestebruker siden en del på forumet kjenner meg og jeg vil helst være anonym Ok her er saken: I natt så ble jomfrudommen til meg og dama mi fjerna, og vi gjorde det uten kondom. Jeg var så forsiktig jeg kunne og passet på å ikke sprute inni henne, så når jeg kom så spruta jeg heller på et gammelt dynetrekk og tørka den fri for sperm. Dermed så putta jeg den inn igjen, og nå er dama mi litt redd for at hu kanskje kan bli gravid men det er vel ikke noe fare så lenge jeg ikke spruter inni henne og tissen var fri for sæd? Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Ville nok tatt en test bare for å være helt sikker. Sæden kan jo komme litt før du "kommer" også. Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Kjekt å høre at dere har det godt sammen Jeg beklager å måtte si det, men hun bør ta en test av den enkle grunn at man kan bli gravid selv om man hopper av i svingen. Tingen er nemlig den at vi gutter har alltid litt væske som kommer ut selv midt under akten lenge før vi kommer og denne væsken kan da inneholde sædceller som igjen vil gjøre jenten gravid om man treffer på det rette tidspunktet. Så som jeg sa, kjøp en enkel test på apoteket Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg beklager å måtte si det, men hun bør ta en test av den enkle grunn at man kan bli gravid selv om man hopper av i svingen. Tingen er nemlig den at vi gutter har alltid litt væske som kommer ut selv midt under akten lenge før vi kommer og denne væsken kan da inneholde sædceller som igjen vil gjøre jenten gravid om man treffer på det rette tidspunktet. Ikke alltid, men det er noe som kalles lystdråper som kan inneholde sædceller, men sannsynligheten er likevel liten. Det å hoppe av i svingen går som regel bra, men det som bekymrer meg litt er at du stappa den inn igjen etterpå, men alt i alt tror jeg det er liten sannsynlighet for at hun er gravid. Det er veldig mye som må stemme og veldig mange sliter med det når dem prøver. Så jeg tror dere er trygge, men ta en graviditetstest likevel når tiden er klar for det Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Angrepille angrepille angrepille. Å hoppe av i svingen er en DUM prevansjonsmetode. Joda, sjansen for graviditet er gjerne ikke så veldig stor, men den ER DER. Og å stappe den inn igjen var en dum ide. Du kan aldri være helt sikker på at det ikke har sneket inn noen små spermer. Enkel og grei løsning er å ta angrepille. Så er man sikker man ikke blir gravid! Å gå rundt å håpe på at man ikke var uheldig er dumt når man lett kan minske denne sjansen ved å ta angrepille. Så lett er det! Man mansker sjansen størst ved å ta angrepillen innen første døgnet etter samleiet, men den kan også ha effekt om man tar den senere enn det. - Selv om sjansen for at hun er gravid ikke er fantastisk stor, ser jeg ikke vitsen med å ta sjansen, når utfallet av graviditet faktisk ikke er å ta lett på! Så vær snill å bli mer opptatt av prevansjon, og bruk angrepillen når det er nødvendig! gratulerer med av-jomfrudomming. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Enkel og grei løsning er å ta angrepille Enkel og grei? Har du noen erfaringer med det egentlig? Angrepiller stappfulle av diverse hormoner og ikke bra for kroppen i det hele tatt. Det bør kun ta's visst det er absolutt nød, noe det etter min mening ikke er her. Lenke til kommentar
Right Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Enkel og grei løsning er å ta angrepille Enkel og grei? Har du noen erfaringer med det egentlig? Angrepiller stappfulle av diverse hormoner og ikke bra for kroppen i det hele tatt. Det bør kun ta's visst det er absolutt nød, noe det etter min mening ikke er her. Da skal man heller vente fjorten dager for å ta en graviditetstest, og så risikere å måtte ta abort/få en unge? Ja, angrepillen kan være jævlig, men den er også på mange måter bedre enn det som kan bli alternativet. Lenke til kommentar
nobilian Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hei, jeg tar denne som gjestebruker siden en del på forumet kjenner meg og jeg vil helst være anonym Ok her er saken: I natt så ble jomfrudommen til meg og dama mi fjerna, og vi gjorde det uten kondom. Jeg var så forsiktig jeg kunne og passet på å ikke sprute inni henne, så når jeg kom så spruta jeg heller på et gammelt dynetrekk og tørka den fri for sperm. Dermed så putta jeg den inn igjen, og nå er dama mi litt redd for at hu kanskje kan bli gravid men det er vel ikke noe fare så lenge jeg ikke spruter inni henne og tissen var fri for sæd? Har fått ei datter på samme måte, men så har jeg frøpikk også da. Ville definitivt gått for angrepille og sørga for å være bedre forberedt neste gang. Lenke til kommentar
Gjest uheldig_jævel Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Enkel og grei løsning er å ta angrepille Enkel og grei? Har du noen erfaringer med det egentlig? Angrepiller stappfulle av diverse hormoner og ikke bra for kroppen i det hele tatt. Det bør kun ta's visst det er absolutt nød, noe det etter min mening ikke er her. Tar denne som gjest da jeg foretrekker å være anonym. Jeg hadde sex med dama mi uten kondom, hun tok angrepille men ble gravid likevel. Angrepill er en ELENDIG prevensjonsmetode, men abort er helt forferdelig. Så jeg tror det jeg prøver å si er: jeg har opplevd å være med på en ufrivillig graviditet selv om oddsen for det var 0,001%. Sjansen din er nok ikke så veldig mye større, men det KAN skje og det er fryktelig kjipt. Vil også si at om du og hun kommer til å fortsette så bør du ha en haug kondomer i en skoff på nattbordet hos deg og henne. Og hun bør begynne på p-piller. Det er gratis. Lenke til kommentar
Right Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Vil også si at om du og hun kommer til å fortsette så bør du ha en haug kondomer i en skoff på nattbordet hos deg og henne. Og hun bør begynne på p-piller. Det er gratis. Det er ikke bare prisen som har noe å si når det kommer til p-piller. Om hun ønsker å prøve, så er det greit, men man skal være klar over at mange får bivirkninger. Hva hun "bør" eller ikke, burde være opp til hun og kjæresten. Det er heller ikke alle p-piller som er gratis (til man blir 20). Man får bare avslag på 100kr eller hva det er, og de som koster mer enn dette må man da betale noe på selv. Og så vil jeg bare presisere at angrepillen ikke er prevansjon. Endret 27. juni 2009 av Right Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Og så vil jeg bare presisere at angrepillen ikke er prevansjon. +1. Beste er å få kjerringa til å bruke p-piller. Da kan hun jo styre uka si som hun vil og Det er kjekt! Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Og så vil jeg bare presisere at angrepillen ikke er prevansjon. +1. Beste er å få kjerringa til å bruke p-piller. Da kan hun jo styre uka si som hun vil og Det er kjekt! Dette er da såfremst at jenten tåler P-pillen, plasteret e.l. Er ikke alle som tåler dette, men da har jo man fortsatt den gode gamle måten med kondomer. Uansett, neste gang, husk prevansjon! Lenke til kommentar
Right Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 En god p-pille som er gratis er mercilon 28. Jeg har selv byttet p-piller 4 ganger og denne er den jeg har fått minst bivirkninger av, og den bivirkningen jeg har fått er å få større pupper så jeg klager ikke for å si det sånn. Og den er helt gratis. God? Det kommer an på hvem som tar den. I alle fall tre stykker jeg kjenner får store bivirkninger psykisk av denne. Gratis? Ja, om du er under 20, så. Flott at den virker positivt for deg, men det betyr ikke at den gjør det samme for alle. Lenke til kommentar
Gjest Siri Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg og kjæresten min hadde "sex".Han bare stakk den inn 2-3 ganger og det varte tilsammen i 1-2 minutter.Så det var altså ikke noe lenge,men vi brukte ikke prevansjon.Og han "kom" heller ikke. Burde jeg ta p-pille eller kan jeg bare la det være? Lenke til kommentar
Gjest Siri Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg og kjæresten min hadde "sex".Han bare stakk den inn 2-3 ganger og det varte tilsammen i 1-2 minutter.Så det var altså ikke noe lenge,men vi brukte ikke prevansjon.Og han "kom" heller ikke. Burde jeg ta angrepille eller kan jeg bare la det være? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hei Ved samleie er det en mulighet for å bli gravid selv om gutten ikke får utløsning. Om du skal ta angrepille eller ikke er en avgjørelse som du selv må ta, for ingen på et forum kan gi deg svar på et så viktig og personlig spørsmål. Mvh Dag Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) . Endret 23. februar 2012 av Diskutert Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg kommer med en teoretisk situasjon her: Per og kari hadde sex i fylla, etter litt kos får per endelig ståtiss, og etter enda mer stress får de den inn. (Kari var jomfru). Per kommer ikke, de driver på i 5-6 min. Hva er den teoretiske sjansen for at jeg per har smelt kari på tjukka? Lenke til kommentar
Gjest c.v Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Det er 50/50 sansynlighet. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Det er litt dårlige odds for per.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå