Gå til innhold

[Løst]LG eller Nokia?


Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig bestemt meg for å kjøpe ny mobil, men i dagens mobil marked finnes de mange forskjellige mobiler. Noen er gode på wlan, email, gps andre på musikk eller kamera.

 

De jeg ser for meg er en mobil med:

- touch

- stor og god skjerm, kan brukes i sollys..

- wifi, lett å kunne sjekke email

- innebygd minne på noen gb.

- batteritid, ikke så viktig

- gps

- eventuelt ikke så viktig musikk-spiller, med 3.5 mm minijack,

 

Noen av telefonene jeg har set på er

Nokia 5800 - mest aktuell??

Nokia N71

LG KM900 Arena

LG KC910 Renoir - mest aktuell??

Sony Ericsson X1

HTC Touch Diamond 2

 

Noen av disse telefonen er smarttlf, men vet ikke helt om jeg har behov for dette (??) Ellers så ligger prisen på de noe høyere en jeg kunne tenke meg. Kunne tenke meg å gi fra 2 - 3800 kr for en tlf. (uten abonnement)

 

Mitt bruk er stort sett å sjekke ut ting på nettet uten være tilkoblet en pc, sms, ringe, ellers skrive ned litt notater.. Minimal bruk vil jeg si.. :)

 

Håper det er noen som kan anbefale meg en god telefon, i forhold til mitt bruk.. :)

Endret av annalena
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan varmt anbefale 5800 XM. Her vil du få alt det du ønsker, til en veldig grei pris.

 

Alternativene du nevner som Arena og Renoir er gode mobiler, men mindre mulighet for å legge inn ekstra programvare og en GPS som står til stryk i forhold til 5800 XM.

 

Diamond2 er en flott mobil som tilfredstiller dine krav men vil være en del høyere i pris.

Lenke til kommentar
Kan varmt anbefale 5800 XM. Her vil du få alt det du ønsker, til en veldig grei pris.

 

Alternativene du nevner som Arena og Renoir er gode mobiler, men mindre mulighet for å legge inn ekstra programvare og en GPS som står til stryk i forhold til 5800 XM.

 

Diamond2 er en flott mobil som tilfredstiller dine krav men vil være en del høyere i pris.

 

Vurderer sterkt å velge 5800 XM.

Men er det noen forskjell på rød og blå 5800?

Noen nettbutikker er det forskjell andre ikkje, slik som lefdal og elkjop viser at begge er like eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Vurderer sterkt å velge 5800 XM.

Men er det noen forskjell på rød og blå 5800?

Noen nettbutikker er det forskjell andre ikkje, slik som lefdal og elkjop viser at begge er like eller tar jeg feil?

Det er nok bare fargen som er forskjellig på rød og blå. Jeg er godt fornøyd med min 5800. Jeg ville ha wifi, radio og GPS og ikke betale allverden for telefonen. At den kommer med 8GB minnekort er heller ingen ulempe. Med de kravene du har satt opp tror jeg du vil kunne trives med en 5800. Brukergrensesnitet er ikke like elegent som en iPhone og den ser ikke spesiellt jålete ut, men den gjør det jeg venter av den på en grei nok måte.

Lenke til kommentar
Vurderer sterkt å velge 5800 XM.

Men er det noen forskjell på rød og blå 5800?

Noen nettbutikker er det forskjell andre ikkje, slik som lefdal og elkjop viser at begge er like eller tar jeg feil?

Det er nok bare fargen som er forskjellig på rød og blå. Jeg er godt fornøyd med min 5800. Jeg ville ha wifi, radio og GPS og ikke betale allverden for telefonen. At den kommer med 8GB minnekort er heller ingen ulempe. Med de kravene du har satt opp tror jeg du vil kunne trives med en 5800. Brukergrensesnitet er ikke like elegent som en iPhone og den ser ikke spesiellt jålete ut, men den gjør det jeg venter av den på en grei nok måte.

 

Men da så, da er det vel bare å bestille :)

Takk for gode svar å hjelp til valg av mobil =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...