Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Føste gang du hadde sex!


Saarah

Anbefalte innlegg

dette ble en veldig langt innlegg, så jeg satte "action starts->" og "action ends->" hviss du ikke gidder å lese hele som jeg ikke vil dømme deg for, men det etter før og etter kan være litt interessant òg, men det er ikke akkurat en erotisk novelle!

--------------------------------------------------------------------------

 

første gangen ja...

 

det var vel en halv måned før jeg ble 17:p

 

jeg skulle på en ungdomstur i en måned nesten og skulle dra alene og var veldig nervøs på hvordan de andra var.

jeg hadde satt meg som mål å være mer utadvent, for jeg er irriterende sjenert!

 

jeg landet i oslo og der var det jeg møtte han! sto ved bagasjebandet og ventet på bagasjen sin. Jeg smilte til han og han så at jeg gikk me den samme store pinsen som alle måtte gå med for at vi skulle bli gjennkjent av lederne. han gikk mot meg og introduserte seg ov hviste seg og bo 2 timer unda meg, lite viste jeg da at vi noen timer senere skulle være i 2. base på mitt hotellrom?

 

det var handballkamp den kvelden og etter kveldsmaten gikk jeg, han, og to andre jenter for å se handballkampen på mitt rom(selv om jeg ikke er interessert i handball). vi satt i sengen alle sammen og han vedsiden av meg. han han strøk litt usynelig for de andre på låret mitt og jeg kjente spenning og kvalme(gammel historie fom ikke endte så bra for meg er grunnen). etter kampen gekk de to jentene og han ble ijenn. det gikk ganske sakte og han fikk meg til å sitte oppå han mens han stadig forte hendene sine under bh'en min og virket nesten facsinert av brystene mine.

jeg runket han litt (noe som jeg ikke hadd jort før og tok aaalt for mye i:p) og han førte en finger i meg, som jeg synes var litt rart og merkelig og var ikke så begeistret for...

det gikk vel noen timer slik fram og tilbake, men vi syntes det ble litt for tilig å gjøre noe nå alerede, for det var jo ikke så lenge siden vi møttes!

 

det tok faktisk sin tid til vi ble så intime ijenn, for, han var ikke så fan av å kjøre brannbil:p

 

han hadde "tilfeldig vis" funnet ut at han hadde med seg kondomer og forsikrtet meg om at han var forberedt

 

når vi først ahdde sex var ikke så lenge etter jeg var ferdig og var vel litt før halvveis i oppholdet.

det var på hans og romkameratens rom, og jeg var egentlig litt skeptisk på om jeg ville, men han fikk overtalt meg.

vi gikk passe sakte fram, men det kunne for min del ha vert litt mer forspill som han senere ble dåligere på og.

han ble ordentlig overrasket når jeg hvisket i øret hans at jeg var jomfru, hen hørte meg ikke førstgangen, men han sa etterpå et det hadde han ikke trodd etter hendelsen på hotellromet mitt!

 

action starts->

 

jeg satt oppå han og førte den sakte inn, nogså pinefult etter som jeg ikke har hadd noe oppi der før, eller jo, men det var vel 3-4 år siden:p

vi begynte ganske sakte og han dirigerte meg litt etter som jeg ikke hviste hva jeg gjorde helt.

 

action ends->

 

det kunne ha vert en bedre opplevelse, i andre omgivelser. jeg fikk aldrig orgasme, som jeg tror iriterte han mer enn meg:p

vi var sammen hele måneden og hadde sex flere ganger, men forholdet slluttet etter forholdet som jeg syntes ver ganske greit etter som jeg egentlig ikke hadde noe spessielt følelser for han..

men vi har holt kontakten og sender malding nesten hver dag, og vi er på en måte "FF'er" men vi har bare hadt sex en gang etter oppholdet.

 

jeg hadde ikke spessielt med følelser for han under hele forholdet vårt, og det han ikke vet er at jeg kysset en annen gutt mens vi var sammen, og jeg lurer stadig om det kunne blitt noe mer hvis ikke jeg hadde hvert med han andre.

det var egenlig bare det at hen ikke tilfredstilte meg på en kjærlig nivå, og etter som jeg er GANSKE kosete, måtte jeg finne det en annen plass, og jeg gjorde, kanskje ikke ut i det ultimatet, men kjæresten min var tross alt i det andre rommet når vi kysset :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg var på et festivalområde når jeg var 15, og drakk meg stupfull på påspandert drikke. Venninna mi visste at noe var i gjære når jeg plutselig forsvant, og hun begynte å lete etter meg. Da hun kom inn i teltet jeg var i, så hun rett inn i de to rompeballene til en voksen mann som pumpet løs over meg. Jeg var for full til å ane mye av det som foregikk. Han ba henne om å vente til han hadde gjort seg ferdig, og fortsatte bare. Da jeg kom ut, var det første jeg gjorde å sette meg på huk utenfor teltduken for å tisse. Først da jeg så sæden komme tytende ut skjønte jeg at jeg hadde hatt sex. Veninna mi spurte om han fyren visste hvor gammel jeg var, og han svarte at jeg hadde sagt at jeg var sytten, men om jeg gjorde det husker jeg ikke noe av. Hun fikk meg hjem og i seng. Dagen etterpå ordnet jeg med angrepiller, og angret noe forferdelig. Musa var så sår at det kjentes ut som om jeg hadde hatt en cola flaske opp der. Siden han satt over meg for å ronke den opp før han stakk den i meg, husker jeg at penisen hans var ganske stor og luktet vondt. En patetisk fyr egentlig. Han kom nesten med en gang første gang han gjorde det, så det var andre omgang han ga meg som venninna mi så.

Fy faen for en jævel (jævel er vel et ganske svakt ord for sånne om han) :mad:

Har du anmeldt det? Det blir ikke bedre av å IKKE anmelde det :no:

 

Vel, ho gjorde jo noko ulovleg. Han gjorde noko ulovleg. Han pulte ei mindreårig, og ho drakk. Og så er det jo "jævlig smart" å gå på fest og drikke seg sørpe full i den alderen, då. Naivitet og liknande straffar seg no litt.

Eg synast litt synd på ho, men ikkje mykje.

Endret av Norvegisk
Lenke til kommentar
Jeg var på et festivalområde når jeg var 15, og drakk meg stupfull på påspandert drikke. Venninna mi visste at noe var i gjære når jeg plutselig forsvant, og hun begynte å lete etter meg. Da hun kom inn i teltet jeg var i, så hun rett inn i de to rompeballene til en voksen mann som pumpet løs over meg. Jeg var for full til å ane mye av det som foregikk. Han ba henne om å vente til han hadde gjort seg ferdig, og fortsatte bare. Da jeg kom ut, var det første jeg gjorde å sette meg på huk utenfor teltduken for å tisse. Først da jeg så sæden komme tytende ut skjønte jeg at jeg hadde hatt sex. Veninna mi spurte om han fyren visste hvor gammel jeg var, og han svarte at jeg hadde sagt at jeg var sytten, men om jeg gjorde det husker jeg ikke noe av. Hun fikk meg hjem og i seng. Dagen etterpå ordnet jeg med angrepiller, og angret noe forferdelig. Musa var så sår at det kjentes ut som om jeg hadde hatt en cola flaske opp der. Siden han satt over meg for å ronke den opp før han stakk den i meg, husker jeg at penisen hans var ganske stor og luktet vondt. En patetisk fyr egentlig. Han kom nesten med en gang første gang han gjorde det, så det var andre omgang han ga meg som venninna mi så.

Fy faen for en jævel (jævel er vel et ganske svakt ord for sånne om han) :mad:

Har du anmeldt det? Det blir ikke bedre av å IKKE anmelde det :no:

 

Vel, ho gjorde jo noko ulovleg. Han gjorde noko ulovleg. Han pulte ei mindreårig, og ho drakk. Og så er det jo "jævlig smart" å gå på fest og drikke seg sørpe full i den alderen, då. Naivitet og liknande straffar seg no litt.

Eg synast litt synd på ho, men ikkje mykje.

 

Når ble det egentligt ulovlig å drikke alkohol som 15 åring?

Lenke til kommentar

alt skjedde for ett par måneder tilbake med min nåværende kjæreste. Jeg var 14 (nå 15) og uerfaren med sex, hun var 15, nå 16 og erfaren. :)

 

Hun inviterte meg over for å se film hos henne. Med dempet lys lå vi og så på film. Startet som vanlig, litt klining og berøring. Klærne ble dratt av begge, plagg for plagg. Vi ble begge kåtere og kåtere. Erfaren som hun var hadde hun allerede lagt en kondom under overmadrassen på en helt enorm seng. Hun tente noen stearinlys og spurte om jeg hadde lyst. Kåt som jeg var svarte jeg "Klart det". Men kuken stiv som ett tre, drar vi på kondomet sammen. Hun setter seg over meg og "lillemann" glir inn i henne. Hun rir meg en god stund før vi bytter til misjonær. Der ligger jeg å beiser på, svett som juling, i rundt 20 minutter til hun har kommet 2 ganger. Drit sliten og med melkesyre i hoftene kommer jeg og fyller kondomet. Jeg drar ut lillemann og vi blir liggende i senga en stund. En liten stund etter ligger vi på badegulvet med dusjen på. Både jeg og hun smilte fornøyd til hverandre. :p

Lenke til kommentar

Min var hvertfall ikke romantisk.

 

Jeg var vel rundt 16.

Det var på bygdefest og en gammel ex og jeg var dritafulle, og bestemte oss for å gå en liten tur. Så plutselig gikk vi innpå emnet sex, og bestemte oss for å ha det. Så vi bare gikk til nærmeste tre, som viste seg å være en kugarde. Så, vi la oss ned, begynte å kysse, dro på kondomen, og snaue 2 minutter etterpå var iallefall han ferdig. Jeg trodde ikke vi hadde begynt engang:p Og ikke nok med det, men når vi gikk nedover igjen merket jeg at jeg hadde kudritt over hele buksa. WOHOOOO.

Lenke til kommentar
Gjest råtabodl

Møtte ei kjerring i niendeklassa på en eller annen leirskole. Vi brukte hele natten til roting og onanering. Var sammen i rundt en mnd i etterkant, men jeg fant ut at hun var ytterst lite attraktiv, og det ble slutt.

 

Etter endt år på 1. vgs, tok hun kontakt. Det førte til en webcamsamtale. Jeg la merke til hennes gigantiske bryst, og at hun faktisk hadde et tålbart utseende. Vi avtalte å møtes for å "prate om hva som har skjedd siden sist", og den slags tull.

 

Jeg tok to timer med buss. Ble lettere sjokkert når hun møtte meg med en nightwish genser, og vurderte sterkt å si at jeg var kvalm, hadde en hamster i ovnen eller noe, og løpe hjem, men bet i meg følelsene. Bryste hennes hypnotiserte meg. Ble med henne hjem. Hilste på hennes åpenbart homofile lillebror, og ganske så koselige mor. Spiste middag med dem, og konverserte som bare faen.

 

Vi dro inn på rommet hennes, og så "Litle Miss Sunshine", hun forte meg med mørk sjokolade (Yummy som faen, men ingen har fortalt meg at det er et afrodisiak.) Det ene førte til det andre, og vi var plutselig tilbake til leirskolen. If you catch my drift. Etter noen timer med både det ene og det andre, dog uten noe klimaks for min del, ber jeg henne om å venligst hente en kondom slik at jeg kan komme meg vekk fra dette blåballehelvete. Hun gikk på p-pillen, kastet dynen ned på gulvet, og la seg ned. "Sengen knirket. Mamma og broren min kan høre oss", wahey! Mens vi holdt på, studerte jeg rommet. I hyllen hadde hun HIM cd'er (Hadde jeg sett det før, hadde jeg virkelig dratt min vei). Fullførte fort som faen, og sovnet.

 

Needless to say så har jeg ikke snakket med henne siden, bortsett fra sporadisk kontakt etterpå der hun maser om å innlede et forhold. Jeg sa jeg ikke var klar for den slags (og ble sammen med drømmedama to uker etterpå, men hun viste seg å være en flask pseudo-muse, dog en historie for en annen gang) Det hele endte med at hun sa hun var gravid, og jeg informerte henne pent om at jeg ville dytte henne ned en trapp om det virkelig var saken. Hun tok hintet. Har ikke hørt fra henne siden.

 

Jobb well done!

Lenke til kommentar

Først av alt vil jeg si at jeg er kjempefornøyd med min første gang! Det var en flott opplevelse og jeg er veldig glad for at alt ble så trygt og godt som det ble. :)

 

Jeg var 16 år, hadde vært på "dater'n" med en gutt/mann på 23 år i en stund. Han var en positiv festløve, litt tøff utad men utrolig snill på bunnen, tålmodig og forsiktig - og fantastisk vakker. Jeg hadde ingen seksuell erfaring utover å kjenne min egen kropp, men han tok oppgaven i lære meg å bli trygg med en partners kropp kjempefint. Det meste jeg har lært om seksuell omgang har jeg faktisk lært av han - vi hadde noen deilige intensive mnd sammen. :)

 

Vi hadde sex i misjonærstillingen (doh) og tok det hele svært rolig og forsiktig da det gjorde ufattelig vondt. Ble ikke noe langvarige greier med tempo, men masse kos og rolig sex. Jeg var glad når det var over, både for å "ha gjort det" og for å slippe smertene - jeg blødde i tre dager. :p

 

Etter et par dager, hvor jeg ikke var så sår lengre ble det mer! I alle mulige stillinger, oralsex, analsex - you name it! Takk Mads! ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...