Gå til innhold

Xbox vil ikke oppdatere

Jod-R

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle bruke min xbox i går, men da ville ikke den laste ned oppdateringen. Fikk det til ved å laste den ned fra en fransk xbox hacker side, siden MS ikke hadde den (eller fant den ikke).

Så i dag skulle jeg spille CoD4 og det var en oppdatering til spillet, og jeg får ikke lastet den ned. Så jeg tror xboxen ikke greier å laste ned noen oppdateringer. Så noen som vet hva man kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei... jeg har greid å oppdatere selve xboxen med å laste ned oppdateringen fra en eller annen plass, men når jeg skal spille cod4 eller halo 3 på live så har det kommet nye oppdateringer til selve spillet som jeg ikke får lastet ned.

Har funnet ut at jeg har moderate NAT, men har det noe å si når jeg skal laste ned de nye oppdateringene

Skrevet
nei... jeg har greid å oppdatere selve xboxen med å laste ned oppdateringen fra en eller annen plass, men når jeg skal spille cod4 eller halo 3 på live så har det kommet nye oppdateringer til selve spillet som jeg ikke får lastet ned.

Har funnet ut at jeg har moderate NAT, men har det noe å si når jeg skal laste ned de nye oppdateringene

Har vært borti at nettverks-"sperrer" har sperret for nedlastninger.

Å åpne brannmurs portene er alltid en bra sak

Skrevet

Har hatt akkurat samme problem i dag, prøvde å fyre opp Splinter Cell Double Agent, og den vill installere en oppdatering, men selvfølgelig ville den ikke oppdatere seg, så det endte med singleplayer istedenfor....

Skrevet

håper virkelig ikke det kommer til å skje med meg etterpå når jeg kommer til å fyre opp xboxen.

kanskje det har noe å gjøre med den oppdateringen spm var for litt siden.

BTW: hva oppdaterte microsoft da liven var nede :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...