Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er på jakt etter et komplett system for netthandel. Jeg har følgende krav, der de fleste bør være dekket:

- Full kontroll på design av publikumssider, inkludert produktsider, min side, bannere, etc.

- Ulike rabattsystemer (f.eks. gratis frakt, kjøp 4 få 1 gratis, etc).

- Gavekort.

- Lagerstyring med plukklister.

- Eksport av ordre til CSV-fil for import i EDI-program (f.eks. WinEDI), og import av tilsvarende fil med tildelte sendingingsnummer.

- God håndtering av kunder og kundesupport.

- Salgsrapporter, økonomirapporter.

- Kortbetaling.

- Flere ulike fraktmetoder.

- Systemet bør greit takle 10 000 besøkende og et par hundre ordre daglig.

- Klikkstatistikk, med oversikt over hvilke sider kunder kommer fra, og hvor mange ordre en side genererer.

- Det bør være muligheter for å gjøre endringer på flere produkter samtidig, f.eks. endre priser.

 

Det vil være en fordel om kildekoden ligger ved, så jeg kan gjøre de endringene jeg ønsker. Et system skrevet i ASP.NET (helst), PHP eller Java vil være å foretrekke dersom jeg har tilgang på kildekoden.

 

Noen som har forslag, eller aller helst erfaring med et system som kan passe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ta en titt på magento. (www.magentocommerce.com)

 

Flott, takk, det så absolutt interessant ut. Jeg får gjøre noen tester og se hva som eventuelt mangler. Jeg har testet www.aspdotnetstorefront.com litt også, og den ser også ut til å tilfredsstille det meste.

 

Jeg synes imidlertid det virker som de forskjellige systemene er dårlige på lagerhåndtering. F.eks. bør det være mulig å skrive ut plukklister som lager de mest effektive plukkerutene, og det bør være mulig at et produkt ligger på flere plasser på lager (slik at man først plukker på en palleplass, og når den er tom plukkes det fra neste som varen ligger på).

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei! Jeg vil helt klart anbefale Magento. Se hjemmesiden til f.eks. TrollWeb -> www.trollweb.no

Der finner du de fleste funksjonene du er ute etter. Vi har planer om å levere dette til noen av våre kunder og har gjort en god del research rundt diverse netthandelprogrammer. Magento er det programmet som viste seg og ikke være for komplisert.

 

Lykke til...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...