Fosco Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Hva gjør jeg får og ta kopierbrenne e-mailer i Outlook Express? Skal bytte hk, så jeg må få tatt vare på endel e-mail. Mvh Fosco
andreash Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Finn katalogen som inneholder mailene dine. Hvilket operativsystem har du?
finfyr Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 pst fil finner du vel ikke i Outlook Express? Såvidt jeg vet er det kun i Outlook at det er en slik fil. Vil anbefale deg å heller hoppe over til Outlook hvis du har sjansen til dette...
m-kane Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Om du kjører XP er files and settings transfer wizard en bra ting...
Lufen Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 høyreklikk på innboksen din og der står det hvor den mappen er på hden din
Fosco Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Skrevet 8. mai 2003 Finn katalogen som inneholder mailene dine.Hvilket operativsystem har du? WinXP
BigWhig Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Åpne inboksen, merk alle mailene. Dra og slipp til backup-mappe. Skal du ha dem tilbake, drar du og slipper igjen. Enklere blir det ikke.
Fosco Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Skrevet 8. mai 2003 Åpne inboksen, merk alle mailene. Dra og slipp til backup-mappe. Skal du ha dem tilbake, gjør du det på samme måten. Hvis jeg lager backup-mappe i OE så forsvinner jo den når jeg legger inn OS pånytt! Nå har jeg brent ( Inbox.dbx ) håper jeg kan erstatte denne med den nye etter OS installering slikt att mailene kommer tilbake.
BigWhig Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Åpne inboksen, merk alle mailene. Dra og slipp til backup-mappe. Skal du ha dem tilbake, gjør du det på samme måten. Hvis jeg lager backup-mappe i OE så forsvinner jo den når jeg legger inn OS pånytt! Nå har jeg brent ( Inbox.dbx ) håper jeg kan erstatte denne med den nye etter OS installering slikt att mailene kommer tilbake. Backup-mappen kan være en hvilkensomhelst mappe, f.eks. en på en cd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå