Gå til innhold

Jeg har lyst til å spille alle pc-spill på max grafikk (sånn omtrent)..


Anbefalte innlegg

Det du gjør: Kjøp ett ATI HD4890 nå. Så, om et år, kjøper du ett til og kjører i crossfire. Ett kort vil garantert kunne kjøre det meste av spill på maks med mindre du har en 24". Når Star Wars kommer, bruker du noen timer på å lære deg og overklokke samt kjøper ett 4890 til. Så blir maskinen din god som ny igjen.

 

Nizzen: Selv Schumacher har lært å kjøre en gang.

Endret av Todda7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kraftig bom fra min side her.

 

Testet crysis og crysis warhead igjen nå. Crysis lå mellom 20-30 fps og Warhead lå jevnt på 60 fps. Ett eller annet rart må det ha vært forrige gang jeg testet det grunnet lag på max grafikk.

 

Oppløsning jeg testet på var 1920X1200. Alt av grafikk innstillinger på fullt, og AA på 8X i crysis og 16Q i warhead

Lenke til kommentar
Det hørtes klokt ut det :) Eneste spørsmålet jeg har nå egentlig er: Hvilket operativsystem bør man ha?

Windows 7 X64. Last ned Release Candidate (gratis og lovlig, her) og bruk det til operativsystemet lanseres for sluttbrukere (slutten av sommer, begynnelsen av høst). Da kan du enten laste det ned ulovlig eller kjøpe det lovlig.

Endret av Todda7
Lenke til kommentar

Da er omtrent alt i boks da, og jeg var klar til å bestille greiene, men så viser det seg at Samsung SH-S223Q, cd/dvd-brenneren, ikke ser ut til å være på lager hos noen av de sidene som blir linket til på Hardware.no sin prisguide (Amentio, Komplett, ect..), og i følge Amentio sin side så får de ikke inn nye før i desember o_O. Så om noen kunne finne meg en annen, like god og billig, cd/dvd-brenner ala Samsung SH-S223Q så ville det vært toppers :)

Endret av BonoU2
Lenke til kommentar
Da er omtrent alt i boks da, og jeg var klar til å bestille greiene, men så viser det seg at Samsung SH-S223Q, cd/dvd-brenneren, ikke ser ut til å være på lager hos noen av de sidene som blir linket til på Hardware.no sin prisguide (Amentio, Komplett, ect..), og i følge Amentio sin side så får de ikke inn nye før i desember o_O. Så om noen kunne finne meg en annen, like god og billig, cd/dvd-brenner ala Samsung SH-S223Q så ville det vært toppers :)

http://datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:2411572;c:36111

Bestill den slik at du kan hente den i butikk. Så svinger du bare nedom når det passer og henter den uten å betale frakt.

 

EDIT: Forskjellen er at denne ikke har lightscribe.

Endret av Todda7
Lenke til kommentar

Hmm. Lightscribe er vel greit å ha? Jeg håpte forresten å kunne få handlet alt inne på samme nettsted, og siden Amentio ser ut til å selge komponentene billigst så håpet jeg på å kunne få handlet alt der. Og det eneste av de originale komponentene jeg hadde falt for, som Amentio ikke hadde på lager, var som nevnt cd/dvd-brenner. Er derfor denne et greit tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...