Alpakasso Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 Ganking er noe av det gøyeste med hele WoW. Angrer ofte på at noen av mine characters er på PvE-servere, særlig når uflagga allies svermer rundt.
Phyx Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 Tok en pause fra raiding en stund og levlet opp en char på en pvp server sammen med en kamerat. Utrolige mange morsomme minner fra det må jeg si. Artig og angripe 1-2 ganger for deretter bare og løpe forbi når dem vet de ikke har sjans. Noen ganger var det og løpe for livet med en gjeng bak deg. Men ren grefing er det "småunger" som driver med. Men kan nok trygt anbefale pvp server om du søker lit mer spenning.
Hansoen Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 Ganket en level 80 Hunter sån 10-20 ganger inatt. Begge var å skinnet der med apene i Sholazar, og en god stund så bare løp vi forbi hverandre og lot den andre holde på med sitt, de apene spawner jo så fort at det er mer enn nok til 2. Så plutselig når jeg sto å skinnet så så jeg han kommende løpende også angrep han meg. Så jeg løp bort til han å grauset han noe jævlig og hver gang jeg så han etter det så ganket jeg han. Fortjent, etter min mening!
Crispin Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 Det er jo ganske utrolig å bruke lore og rp som en unnskyldning for å griefe, ganke og lage kvalm for motsatt side, og ellers gi totalt faen i rp. De eneste gangene jeg kan finne på å drepe en person to eller tre ganger er når jeg blir angrepet mens jeg sloss mot en mob, da synes jeg det er greit å være ekkel igjen.
Hansoen Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 Skulle man sett på det litt logisk så er jo PvP, både i BG's og World PvP noe helt idiotisk. HEr har man en fiende som kan ødelgge verden også finner man ut at man, samtidig som man kjemper mot denne fienden, som egentlig er uovervinnelig uansett hvor mange som kommer mot ham, så skal vi sloss oss imellom i tillegg... Det er jo egentlig helt latterlig spør du meg. Men jeg liker litt ganking jeg så har ikke noe imot det sånn sett.
trash__ Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 Spiller på en normal realm nå, da flere av mine venner også spiller der, men jeg merker at jeg gjerne kunne byttet til RP eller PVP når som helst, for litt mer spenning.
Xiffic Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 Hadde jeg mekka min første character på en RP PvE server så hadde jeg slutta med WoW for lenge siden
Bear^ Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 Mitt personelige syn på ganking: Selv om man kan, og realmen legger opp til det, betyr ikke at man må eller trenger å gjøre det. Om noen bare samler sammen items uten å gjøre noe trenger man ikke i mine øyne å angripe dem for deretter å sitte på dem og drepe dem så snart de respawner. Jeg synes at man burde hadt en 5 sekunder eller 10 sekunder "blinke" tid hvor man er uangripelig PvP messig i world PvP for å gi folk sjangsen til å komme seg. Hva er vel morsomt å kjempe mot noen som du vet du kommer til å vinne over likevel? Jeg synes det er feigt å angripe noen som er forsvarsløt kun for ens egen underholdning, det er en del av spillet men i virkeligheten vil man ikke sparke en mann som ligger nede. Nå vet jeg at WoW ikke er virkeligheten men man trenger ikke forlate envær form for etikk og moral så snart man entrer spillet, det er fortsatt lov å være medmenneskelige. Selv om ene charen er horde og andre alliance er det samme type menneske bak spillet, og kanskje han bak charen du ganker ikke finner det så morsomt å bli ganket og blir frustrert. Joda han kunne skiftet server men kanskje han synes det er aspekter med PvP som er morsom, bare at han ikke liker ganking. Dette er dog min personelige mening. Folk får bare gjøre slik sett hva de vil, jeg rollet PvE nettopp grunnet mitt hat mot ganking og gankere så jeg slipper problemet.
trash__ Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 En 10 sekunders "blinketid" ville gitt spilleren en litt for stor mulighet for å forflytte seg, f.eks. inn i en motstanderby.
Bear^ Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 Er lett å inkorperere en ordning hvor blinking ikke funker i enkelte områder. Det må man uansett i f.eks world PvP sammenheng som Wintergrasp.
faldmo Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 for en latterlig ide, om du ikke liker ganking så drit i PvP server in the first place. Ja, jeg vet at det er det kjedelige standarsvaret alle hater, men det er fortsatt sant. Ganking er kanskje den ene tingen som gjorde at jeg spilte så lenge som jeg gjorde, lage grp med 5stykker fra guilden og ganke folk i daily-området var utrolig morsomt. spesielt når man kunne ende opp med å ta 10-15stykker uten å dø =D
Datasmurf Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 Vel, av og til har tanken streifa meg, men da må jeg flytte bort fra alle vennene mine, og det vil jeg ikke, selv om jeg aldri så mye har pensjonert meg fra PvP
Bear^ Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 for en latterlig ide, om du ikke liker ganking så drit i PvP server in the first place. Ja, jeg vet at det er det kjedelige standarsvaret alle hater, men det er fortsatt sant. Ganking er kanskje den ene tingen som gjorde at jeg spilte så lenge som jeg gjorde, lage grp med 5stykker fra guilden og ganke folk i daily-området var utrolig morsomt. spesielt når man kunne ende opp med å ta 10-15stykker uten å dø =D Hva som er latterlig er at gankere ikke er villig til å se flere sider av samme sak, eller man kan vel og kalle dette trangsynt...
faldmo Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 Nei, fordi om dere er så jævla redde for å bli eid så har dere PvE servere, at PvE idioter ikke klarer trykke på knapper i spellbooken fort nok når de blir anngrepet er ikke akkurat PvPere sin feil.
Bear^ Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 Med andre ord, du er ikke villig til å se at saken har en annen side heller, noe som i og for seg er greit, men det er like fult trangsynt.
Hansoen Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 Hvorfor skal du være på en PvP server hvis du ikke liker å ganke eller å bli ganket?? Det er for meg helt utrolig latterlig. Det er som å si "jeg liker ikke maten på denne resturanten, men jeg spiser her allikavell hver dag." Skjerp dere!
Ercles Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 I motsetning til ganking, så liker jeg heller å denge twinks (på samme level) og spillere på høyere level. Det gir meg en utfordring og er mye mer tilfredsstillende enn å one shotte en lowbie. Akkurat som det er morsomt å gjøre mer DPS enn med bedre gear.
faldmo Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 Med andre ord, du er ikke villig til å se at saken har en annen side heller, noe som i og for seg er greit, men det er like fult trangsynt. Når dere selv setter dere i den posisjonen in the first place så ser jeg ingen grunn til å se saken fra noen andre sider. Ekke no jævla Stockholm-syndrom vi driver med her. Man vet at sjangensen for å bli ganket på pvp er STOR og det er noe man velger selv, er helt totalt unødvendig å klage over det i etterkant.
Alpakasso Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 Men husk at å være uenig med Bear^ betyr å være trangsynt! :C
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå