knockertommy Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Hei! Er det noen av dere som har fått til å sette opp en server og fått den til å fungere. Jeg har slitt med det og enda ikke fått det til. Jeg kunne også lese dette på nextgentels egne hjemmesider: "Kan jeg ha egen web server, ftp-server og lignende til denne løsningen? Nei, til denne løsningen får du ikke faste offentlige IP adresser. Det betyr at du ikke kan ha egen web-server, ftp-server og lignende på denne løsningen hvis den krever offentlig fast IP. Har du behov for dette må du ha et ordinært NextGenTel abonnement med fast IP-adresse."
Xvani Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 du får nok ikke åpnet porter med den avtalen. Tror ikke det går =/
Elenhinan Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 funker helt fint det.. log inn via vpn så er alle porter åpne.. nå det noen ulemper da: det er ikke lov vpn er mye tregere, får under halve hastigheten vpn gjør at endel web-sider ikke virker pga innkapsling dette går ann å unngå da om man er litt smart å klarer å sette opp en skikkelig og helst automatisert routing-tabell :o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå