kampsauen Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 (endret) halla har problemer med punkbuster... så tenkte jeg skulle laste de ned fra evenbalance.com ... , derreter prøver jeg og installere den, deretter kommer denne meldinga opp.... " since this is the first time you've run Punkbuster setup, we need to check for updates" jeg trykker "ok" så kommer feil melding opp igjen som sier "unexpecpted parameter" trykker "ok" igjen så kommer denne meldinga (" ERROR: Invalid command-line. please try "--help" for a full listing of command-line options) trykker "ok" igjen og ingenting sjer... noen kan si meg va dette vil si? og hvordan får jeg den til og fynke? Please! ###Mod-edit: Emnetittel endret for å beskrive tråden best mulig### Endret 18. juni 2009 av Camrot
kjermy Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Har du Win7? Har hørt det ikke funker med punkbuster på Win7, men er ikke sikkert om det er et slikt problem som oppstår...
toy_man Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 (endret) Okkkkeeey Hadde vært lettere om du beskrev hva slags spill du prøver å få PB til å funke med og hva slags OS du har. Regner med at du prøver å oppdatere PB pga du blir kicket fra server etc? Hadde vært fint å vite om hvorfor du prøver å oppdatere PB. Prøvd å gjøre det manuelt? Ikke via PB setup? Men bare å laste ned filen og lagre den i PB mappen? Skal prøve å hjelpe deg så godt jeg kan. Hvis du ikke får løst det så skriv her eller send meg PM. Endret 18. juni 2009 av toy_man
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå