Wæsp Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Hei, vurderer å kjøpe meg Call of Duty 5, men er litt usikker på om maskinen min holder. Specsa mine ser slik ut: Prosessor: AMD Athlon 64 prosessor 3500+ 2.20GHz RAM: 1GB Operativsystem: Win7 build 7000 Hvordan tror dere spillet vil fungere?
kjermy Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Hvilket skjermkort er det? Men vet ikke om det er noe bra med Win7 om du skal spille online... Punkbuster støttes ikke av Win7, og uten punkbuster er det ikke mange servere du kan spille på... Er kanskje det oppdatert så pb funker ellernoe?
SkoMedHull Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Først og fremst, kjøp heller cod4 enn cod5 Litt mer seriøst, så tror jeg maskinen din kommer til å slite med å dra spillet. Først og fremst tror jeg du burde anskaffet litt mer RAM, men litt utdatert RAM koster nesten ingenting så det burde du kunne kjøpe. Prosessoren din burde akkurat duge til dette spillet. Har du skjermkort, i så fall hvilket? Mvh Håkon
Wæsp Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Skrevet 18. juni 2009 Først og fremst, kjøp heller cod4 enn cod5 Litt mer seriøst, så tror jeg maskinen din kommer til å slite med å dra spillet. Først og fremst tror jeg du burde anskaffet litt mer RAM, men litt utdatert RAM koster nesten ingenting så det burde du kunne kjøpe. Prosessoren din burde akkurat duge til dette spillet. Har du skjermkort, i så fall hvilket? Mvh Håkon Har ikke peil på¨hvilket skjermkort jeg har, heller ikke hvordan jeg finner det ut RAM er på vei, OS skal jeg også fixe til XP eller Vista
PgUp Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Først og fremst, kjøp heller cod4 enn cod5 Litt mer seriøst, så tror jeg maskinen din kommer til å slite med å dra spillet. Først og fremst tror jeg du burde anskaffet litt mer RAM, men litt utdatert RAM koster nesten ingenting så det burde du kunne kjøpe. Prosessoren din burde akkurat duge til dette spillet. Har du skjermkort, i så fall hvilket? Mvh Håkon Har ikke peil på¨hvilket skjermkort jeg har, heller ikke hvordan jeg finner det ut RAM er på vei, OS skal jeg også fixe til XP eller Vista Last ned demoen til cod4 og test, bruker samme grafikkmotor som femmeren.
kjermy Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Demo er lurt... RAM er greit nok tror jeg... Hadde 1 GB RAM, og kjørte uten hakking... Med 1440x900, men dog på low... Men det var pga ræv-skjermkort... Tror egentlig 1 GB holder
Nuffedyr Skrevet 4. juli 2009 Skrevet 4. juli 2009 Har en venn som kjører det på 2333mhz på dual core=P funker siern=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå