Smirnoff Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Vil bare si at jeg har kjørt en overklokka e6300cpu og et overklokka 9600gt skjermkort samt resten av systemet på en psu fra 2000ca med 280w. Min erfaring er at strømbehov ofte er overvurdert. At mange overdriver med PSU er jeg også helt enig i. Men tingen er vel at når man en dag bestemmer seg for å putte noe kraftigere i maskinen enn det PSUen man kjøpte akkurat holdt til, så må man hive på en ny PSU igjen. Det er det jeg alltid tar litt med i beregningen. Det koster ikke så mye å gå opp et hakk i området 300-400W.
dimetho Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Skrevet 16. juni 2009 Jess, men den tid den sorg, jeg har en PSU på 300w, hadde vært veldig greit å kunne bruke den jeg hadde istedet for å bestille en ny en TUSEN TAKK for all hjelp, alle sammen. Kjempesnilt. Begynner å komme fram til et greit oppsett, er helt likt det oppsettet Ganam postet, utenom hovedkortet som er av den typen som Pseudpod postet.
Smirnoff Skrevet 17. juni 2009 Skrevet 17. juni 2009 Joa, skal i utgangspunktet gå fint det, så lenge det ikke er Q-tec e.l, hehe. Lykke til med WoWingen.
dimetho Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Skrevet 17. juni 2009 Tror det var en Asus-PSU, hvis jeg ikke tar feil. Uansett, nå er delene bestilt, så venter vel at en ladning havner i den lokale postkassa om ei lite ukes tid. Takker igjen for all hjelp
Pseudopod Skrevet 17. juni 2009 Skrevet 17. juni 2009 Vel bekomme. Et hjelpehonorar kan overføres til kontonummer 05343800953.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå